Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 17. august 2020

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Ny klage/Fwd: Inkassovarsel på faktura 24392 fra Bladpakken
Erik Ribsskog 17. august 2020 kl. 18:59
Til: Josefin Reinhard
Kopi: juridisk , cecilie@mediafy.com, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, josefin@mediafy.com, kundeservice@bonnier.no, "Post (Medietilsynet)" , bonnierpublications@bonnier.dk, fmovpost , newsletter@newsletter.moreshop.no
Hei,

det kommer jo også mailer, fra Tara og Bladkongen, (som begge er eiet, av Bonnier).

Så dere kan kanskje sende det, til noen, hos deres moder-selskap Bonnier.

(For det kommer nye mailer hele tida.

Og det er også hundrevis av andre firma, som jeg får troll-post/mailer fra).

Dere kunne kanskje vurdert, å gå over, til forhåndsbetaling, (og kuttet ut fakturaer).

Da ville nok dette problemet ha forsvunnet av seg selv.

Det høres rart ut, at deres IT-avdeling, ikke klarer å finne ut av dette.

Da er det viljen det står på, (må man vel si).

Det med aktiveringslink, vet jeg ikke helt, om jeg kjøper.

Det tror dere må ha glemt, når det gjelder Bladkongen.

Da er det sleipt isåfall, å bare si noe tull, istedet for å innrømme, at dere ikke har aktiveringslinker.

Jeg ønsker at dere skal finne ut hvem som har bestilt denne dritten, i mitt navn.

Og jeg ønsker at dere skal informere meg, om hvilke bedre rutiner, som dere skal skaffe dere, for å hindre, at noe lignende skjer, med andre borgere/folk.

Skjerpings!

Erik Ribsskog

PS.

Det at dere har hatt folk på ferie, og ikke svart mailer, på mange uker, (hos Bladkongen), i våres(!)

Det vet jeg heller ikke, om jeg kjøper.

Dette synes jeg høres ut, som noen patetiske unnskyldninger.

Det må da være mulig, å ansette ferie-vikarer, når de 'vanlige' har ferie.

Og at dere har så mye ferie, om våren, (som var da Bladkongen ikke svarte på mine mailer, sånn som jeg husker det), det høres rart ut, må jeg si.

Vennligst send dette, til en leder/overordnet.


man. 27. jul. 2020 kl. 10:21 skrev Josefin Reinhard :
Hej Erik,



Vad otroligt jobbigt för dig att någon lägger massa fake-beställningar i ditt namn.



Allt är borttaget härifrån och fakturorna är makulerade. Vi har inget namn att ge dig då beställningen är lagd i ditt namn och endast dina uppgifter står med i kontaktfälten. Det händer väldigt sällan att någon beställer bladpakker i ett fejkat namn hos oss. De flesta orders som kommer in till oss kommer in via telefon. På de weborders som läggs skickar vi alltid ut bekräftelsemailet med en aktiveringslänk till den mailadress som angivits så att man på så sätt kan gardera sig mot eventuella fejkbeställare. Men tyvärr kommer vissa igenom systemet.



Jag förstår till 100% att det här är jättejobbigt och tar kraft och energi att lägga tid på. Jag kan ju enbart svara för Bladpakken här och inte för de andra företag du mailat med – men hos oss är det aldrig något problem att häva en order om det visar sig att den är fejk. Att du fick vänta lite längre på svar beror på att många hos oss varit på ferie och svarstiden varit lite längre än vanligt.



Allt är alltså helt uppsagt och makulerat härifrån så du behöver inte oroa dig för fler fakturor, inkassovarsel eller pakker.



Med vennlig hilsen,

Josefin Reinhard
Head of Customer Service

Tidningskungen



Mediafy Magazines AS • Postboks 317 Skøyen • NO‑0213 Oslo
josefin.reinhard@mediafy.com

bladkongen.no
tidningskungen.se
lehtikuningas.fi

Like us on Facebook!





From: Erik Ribsskog
Sent: Wednesday, July 22, 2020 3:47 AM
To: Nextcom Kundeservice
Cc: cs-bladkongen-dist ; inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no; elh@forbrukertilsynet.no; juridisk ; Politikk Høyre ; Akademikerforbundet ; post@inkassoklagenemnda.no; Post (Medietilsynet) ; post@forbrukerombudet.no; sande.vgs ; Cecilie Moxheim ; Josefin Arvidsson ; bonnierpublications@bonnier.dk; Josefin Reinhard
Subject: Ny klage/Fwd: Inkassovarsel på faktura 24392 fra Bladpakken



Hei,

jeg viser til Deres brev/fraktura fra 9. juli.

(Se vedlegg).

Som jeg har prøvd å forklare dere, mange ganger før, så har jeg ikke bestilt noe fra dere.

Det er noen jævler/kødder som bestiller masse dritt, i mitt navn, på nettet, fra firmaer med dårlige rutiner.

Jeg ønsker at dere informerer meg, om hvem det er, som bestiller denne dritten, i mitt navn.

Og at dere informerer meg om hvilke bedre rutiner, som dere skal få dere, for å hindre at noe lignende skjer igjen, med andre borgere/folk.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ---------
Fra: Erik Ribsskog
Date: tor. 9. jul. 2020 kl. 13:24
Subject: Re: Inkassovarsel på faktura 24392 fra Bladpakken
To: MEDIAFY MAGAZINES AS
Cc: , , , juridisk , Politikk Høyre , Akademikerforbundet , post@inkassoklagenemnda.no , Post (Medietilsynet) , , sande.vgs , , , ,



Hei,

det virker ikke som at dere leser mailene dere får.

Blant annet 24. juni så kontaktet jeg dere om dette.

Jeg forklarer igjen, (dette er vel tredje eller fjerde gang), at dette ikke er noe jeg har bestilt.

Det er noen jævler/kødder som bestiller masse dritt på nettet, fra firmaer med dårlige rutiner.

Så jeg ønsker at dere informerer meg om hvem det er, som har bestilt denne dritten, i mitt navn.

Og at dere informerer meg om hvilke bedre rutiner, som dere skal få dere, for å hindre, at dette skjer igjen, med andre borgere.

Skjerpings!

Erik Ribsskog

PS.

Her er mailen fra juni igjen:

'Oppdatering/Fwd: Betalingspåminnelse på faktura 24392 fra Bladpakken

Erik Ribsskog 24. juni 2020 kl. 19:43



Til: MEDIAFY MAGAZINES AS

Kopi: juridisk , info@bladkongen.no, Politikk Høyre , Akademikerforbundet , "post@inkassoklagenemnda.no" , "Post (Medietilsynet)" , Forbrukerombudet , "sande.vgs" , inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, elh@forbrukertilsynet.no



Hei,



jeg viser til Deres brev/faktura av 15. juni, (se vedlegg).



Er det noen hjemme hos dere, lurer jeg.



Jeg har tidligere forklart til dere, (se mail-historie), om at dette er noe, som noen kødder/jævler, har bestilt, i mitt navn, (såkalt post-terror).



Og jeg ønsker at dere informerer meg, om hvem som har bestilt, denne dritten i mitt navn.



Samt at dere informerer meg, om hvilke bedre rutiner, som dere skal få dere, for å hindre, at noe lignende skjer, med andre borgere.



Skjerpings!



Erik Ribsskog'.





tor. 9. jul. 2020 kl. 10:02 skrev MEDIAFY MAGAZINES AS :

Kjære kunde,

Vi kan ennå ikke se å ha mottatt oppgjør for faktura nr. 24392 vedrørende Bladpakken datert 18.05.2020 med forfall 01.06.2020.

Kopi av fakturaen ligger vedlagt denne e-posten i PDF-format.

Kunde nr: 24481

Fakturabeløp: NOK 5144.00
Innbetalt: NOK 0.00
Til rest: NOK 5144.00

Kontonummer: 15036641905
KID: 0000243923


Betaler du nå unngår du inkassokostander og stengning av ditt abonnement.

Påse at du ved betaling benytter KID.


Med vennlig hilsen
MEDIAFY MAGAZINES AS



Powered by Nextcom - nextcom.no

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter