Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 2. august 2020

Og enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Nyhet fra skaperne av Exploding Kittens, myggnett til sommeren, verdens beste airbrush, amerikansk godteri og mye mer!
Erik Ribsskog 2. august 2020 kl. 18:06
Til: juridisk
Kopi: Gamezone Kundeservice , elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost , "post@inkassoklagenemnda.no"
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Gamezone
Date: tor. 2. jul. 2020 kl. 16:50
Subject: Nyhet fra skaperne av Exploding Kittens, myggnett til sommeren, verdens beste airbrush, amerikansk godteri og mye mer!
To:




SJEKK UT UKENS SPENNENDE NYHETER!

I ukens nyhetsbrev byr vi på det nye spillet fra skaperne av Exploding Kittens, en helt ny Magic-serie, verdens beste airbrush, nye Warhammer 40K produkter, myggnett til sommeren, amerikansk godteri og mye mer!


NYTT PARTYSPILL FOR HELE FAMILIEN

Skaperne av Exploding Kittens er tilbake med et nytt mesterverk! Gjett lagkameratenes ord og setninger - haken er bare at de kun kan bruke en-stavelses ord! Oppblåsbar klubbe slås i hodet på de som ikke følger reglene!
KLIKK HER


AMERIKANSK GODTERI

Lageret er fylt opp med masse spennende godteri fra over dammen. Inkludert nye smaker av Nerds Rope, Twizzlers og Hershey's, samt nye japanske smaker fra Pocky. Sjekk ut favoritter som Coffee Mate, Snyders og mange flere!
KLIKK HER


WARHAMMER 40K NYHETER

Ukens nyheter fra Games Workshop inkluderer den siste boken i Psychic Awakening-serien, samt tre nye modeller for Necrons og alle Imperium fraksjoner.
KLIKK HER


NYE D&D FIGURER PÅ LAGER

Samler 44 ferdigmalte figurer basert på Eberron: Rising from the Last War supplementboka til D&D. Boosterpakker med 4 tilfeldige figurer per pakke.
KLIKK HER

NY MAGIC-SERIE KOMMER 3. JULI

Magic the Gathering Core Set 2021 er den perfekte måten å komme inn i spillet for nye fans. Vi har boostere, display, Planeswalker Decks, Collector's Boosters og mer.
KLIKK HER


MYGGNETT TIL VINDU

Unngå sommerens generasjon av blodsugere, veps, fluer og edderkopper! Perfekt insektnett til vinduet på soverommet, hytta eller campingvognen!
KLIKK HER


HARDER & STEENBECK AIRBRUSH

Vi er stolte over å kunne tilby verdens beste airbrush til våre airbrushere! Harder & Steenbeck er kjent for sin fantastiske kvalitet, stabilitet og sikkerhet. Perfeksjon i arbeid - flere varianter på lager!
KLIKK HER

E-post sendt til: eribsskog@gmail.com
Melg meg av nyhetsbrev
Gamezone AS, Skibåsen 20a, 4636 Kristiansand, Norway

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter