Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 6. september 2020

Jeg sendte en e-post til Sivilombudsmannen

Erik Ribsskog
Elektronisk forsendelse fra Sivilombudsmannen
Erik Ribsskog 6. september 2020 kl. 06:34
Til: "postmottak@sivilombudsmannen.no"
Kopi: Postmottak , Akademikerforbundet , Politikk Høyre , "sande.vgs" , amnestyis , HRW UK
Hei,

jeg må klage litt, når jeg får svar, fra en Nyhus.

For min grandonkel Øyvin Ribsskog, ble beordret til å begynne, som lensmann i Aurskog, rett etter frigjøringen.

Og Aurskog var visst da et nazi-reir.

Og etter en tid, så skulle de formelt ansette lensmannen, og da var det en Nyhus, som heller ville ansette en Arne Sørli, som lensmann.

Og jeg har også klaget på en Nyhus hos PFU, som var ekkel i språket, (han sa at jeg pissa i motvind), da jeg ringte fra England, (hvor jeg bodde tidligere).

Så jeg lurer på om Nyhus er inhabile her.

Og jeg må si at det kan virke som, at nazi-reiret, har flytta seg, til Arkivverket, hvis de bare godtar skjema som korrespondanse, og ikke normale brev.

Dette må være borgerens privilegium, å bestemme dette.

(Om de skal skrive per brev eller mail eller ringe, osv.).

Jeg har sendt flere titalls saker til Sivilombudsmannen, de siste 10-15 årene.

Og dere har satt dere på bakbeina, i alle sakene, som jeg har sendt til dere.

Da jeg må lure på hva dere driver med.

Det må da være noe slags korrupsjon, hos dere, mistenker jeg.

Så dette er bånn i bøtta, fra noen slags svikere, (kan det virke som).

Skjerpings!

Erik Ribsskog

PS.

Jeg skriver også, i min forrige mail, at dere får sende dette, til sjølveste Sivilombudsmannen, som en klage.

Men det har dere ikke gjort.

Så jeg må si at dere har noen slags fæle nykker.

Skjerpings!


fre. 28. aug. 2020 kl. 15:33 skrev postmottak@sivilombudsmannen.no :



Vår ref 2020/2837

Vennlig hilsen
Erlend Kragh Nyhus | førstekonsulent
e-post: postmottak@sivilombudsmannen.no

PS.

Her er e-brevet fra Sivilombudsmannen:

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter