Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 6. september 2020

Og enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Trygg Helse - MUNNBIND på lager - Rask levering!
Erik Ribsskog 6. september 2020 kl. 06:07
Til: juridisk
Kopi: mail@trygg-helse.no, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Trygg Helse AS
Date: fre. 28. aug. 2020 kl. 18:14
Subject: Trygg Helse - MUNNBIND på lager - Rask levering!
To: Erik Løvenbalk Ribsskog


MUNNBIND PÅ LAGER - BEGRENSET ANTALL

Hvis du ikke kan lese denne posten, klikk her.


Antibakteriell på lager | Hjemmeside | Registrere | Avregistrere




Munnbind medisinsk kvalitet - Type I
På lager | 1-3 dager levering
Komfortabelt engangsmunnbind med ørestrikk. Produktet er lett å bruke, væskeresistent, hudvennlig og har god filtreringsevne. Brukerkomfort og beskyttelse ligger i sentrum for designet, og munnbindet brukes av helsepersonell verden over.

Bestill nå




Munnbind kirurgisk kvalitet - Type IIR
På lager | 1-3 dager levering
Komfortabelt engangsmunnbind med ørestrikk. Produktet er lett å bruke, væskeresistent, hudvennlig og har god filtreringsevne. Brukerkomfort og beskyttelse ligger i sentrum for designet, og munnbindet brukes av helsepersonell verden over.

Bestill nå




SMART elektrisk-maske med APP
Utskiftbart filter | Rask levering
SMART elektrisk-maske med App og utskiftbart filter med PM2.5 filtreringsrate på opp til 99.9%. Masken kan enkelt steriliseres i kokende vann. Silikonlaget gjør masken svært komfortabel og sikrer at den sitter tett mot huden.

Bestill nå




Lonstin 75% Hånddesinfeksjon 60ml, 100ml og 400 ml | 1-3 dager levering
Flytende hånddesinfeksjon-gel fra Lonstin med 75% alkohol, dreper effektivt bakterier, virus og sopp. Lonstin har dokumentert effekt og bekjemper 99.9% av bakterier og virus.

Bestill nå




IR-termometer Febermåler
1-3 dager levering
IR-termometeret måler temperaturen enkelt, skånsomt og presist. Resultatet vises umiddelbart uten å berøre pasienten, og fjerner derfor smittefaren som eksisterer ved bruk av tradisjonelt måleutstyr.

Bestill nå




Smitteverndrakt | 1-3 dager levering
Smittedrakt av medisinsk kvalitet produsert av klimavennlige myke og komfortable materialer. Brukes av helsepersonell over hele verden. Toveis beskyttelse som hindrer smitteoverføring til og fra brukeren.

Kjøp her




Beskyttelsesbriller | 1-3 dager levering
Heldekkende beskyttelsesbriller med stort synsfelt og god brukerkomfort. Robust og slitesterk Polykarbonat og myk PVC gir god komfort og beskyttelse. Beskyttelsesbrillene beskytter øynene mot smitte.

Bestill nå



Trygg Helse AS
Nedre Eikervei 12, 3045 Drammen

Mail: mail@trygg-helse.no

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter