Klage/Fwd: Bekreftelse på henvendelse BN:0021000060561
Erik Ribsskog
Til: juridisk
Kopi: Kundesenter@banenor.no, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost
Hei,
dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
(Jeg har ikke kontaktet disse).
Vennligst rydd opp!
Med hilsen
Erik Ribsskog
PS.
Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).
---------- Forwarded message ---------
Fra: Kundesenter
Date: fre. 28. aug. 2020 kl. 08:06
Subject: VS: Bekreftelse på henvendelse BN:0021000060561
To: Erik Løvenbalk Ribsskog
Hei Erik,
Takk for din henvendelse.
E-posten du sendte var mangelfull, om vi skal hjelpe deg med det du har på hjertet så trenger jeg litt mer informasjon. Du er velkommen til å ta kontakt ved å svare på denne e-posten.
Ha en fin dag!
Med vennligst hilsen
Bane NOR
Kundesenter
Ståle
Saksbehandler
------------------- Opprinnelig melding -------------------
Fra: Kundesenter
Mottatt: 28.08.2020 03:03
Til: Erik Løvenbalk Ribsskog
Emne: Bekreftelse på henvendelse BN:0021000060561
Bane NOR takker for din henvendelse.
Saken er nå sendt til en saksbehandler for videre behandling og vi vil ta kontakt med deg så snart det foreligger en tilbakemelding.
Ditt saksnummer er BN-119591-Y4M0
Mvh
Kundesenteret
Bane NOR