Klage/Fwd:
Erik Ribsskog
Til: Telia Kundeservice
Kopi: juridisk
Hei,
du har visst falt av.
(Kan det virke som).
Så om du kan sende dette opp til en leder/overordnet.
Skjerpings!
Erik Ribsskog
man. 17. aug. 2020 kl. 14:49 skrev Telia Kundeservice
Hei Erik!
Det er leit å høre om din situasjon. Men som min kollega nevnte i forrige e-post her, er ikke nummer 96853024 aktivt hos oss. Det er derfor ikke noe vi kan gjøre dersom det gjelder dette nummeret. I følge Nasjonal Kommunikasjonsmyndighet sine sider så ligger det i dag hos Chili Mobil AS: https://www.nkom.no/telefoni-og-telefonnummer/finn-tilbyderen?phoneNumber=96853024 , så da er det i så fall de du må kontakte for å få avsluttet abonnementet.
Dersom det gjelder et annet nummer, er det fint om du kan oppgi dette og bekrefte din fødselsdato, så skal vi selvfølgelig undersøke nærmere for deg.
Ønsker deg en fin dag!
Tina F.
Customer Care Representative | B2C
Telia logo
Telia Norge
Tlf: +47 92405050
kundekontakt-privat@telia.no
www.telia.no
Sandakerveien 140, 0484 Oslo, Norway
Telia Norge AS 981 929 055
This email may contain information which is privileged or protected against unauthorized disclosure or communication. If you are not the intended recipient, please notify the sender and delete this message and any attachments from your system without producing, distributing or retaining copies thereof or disclosing its contents to any other person.
Telia Company processes emails and other files that may contain personal data in accordance with Telia Company’s Privacy Policy.
--------------- Original Message ---------------
From: [eribsskog@gmail.com]
Sent: 14.08.2020 10:06
To: juridisk@datatilsynet.no
Cc: elh@forbrukertilsynet.no; fmovpost@fylkesmannen.no; inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no; firmapost@nkom.no; kundekontakt-privat@telia.no
Subject: Klage/Fwd:
Hei,
dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
(Jeg har ikke kontaktet disse).
Vennligst rydd opp!
Med hilsen
Erik Ribsskog
PS.
Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).
---------- Forwarded message ---------
Fra: Telia Kundeservice
Date: man. 3. aug. 2020 kl. 13:57
Subject: RE:
To: eribsskog@gmail.com
Hei Erik, og takk for din henvendelse!
Huffda, dette må vi da få ordnet opp i! Gjelder dette mobilnummer 96853024, for dette nummeret er ikke aktivt her hos oss i Telia. I følge Nasjonal Kommunikasjonsmyndighet sine sider så ligger det i dag hos Chili Mobil AS: https://www.nkom.no/telefoni-og-telefonnummer/finn-tilbyderen?phoneNumber=96853024, så da er det i så fall de du må kontakte for å få avsluttet abonnementet.
Om det gjelder et annet nummer vennligst oppgi det, samt bekreft din fødselsdato og adresse så skal vi få undersøkt det her :)
Med vennlig hilsen Tone H.
Customer Care Representative | B2C
[Telia logo]
Telia Norge
Tlf: +47 92405050
kundekontakt-privat@telia.no
www.telia.no
Sandakerveien 140, 0484 Oslo, Norway
Telia Norge AS 981 929 055
--------------- Original Message ---------------
From: [ikke.svar@telia.no
Sent: 31.07.2020 21:04
To: kundekontakt-privat@telia.no
Subject:
Navn: Erik Ribsskog
Mobilnummer: 96853024
E-post: eribsskog@gmail.com
Henvendelse: Hver gang telefonen ringer tisser jeg i buksen. Jeg har bedt dere deaktivere denne funksjonen for lenge siden, men det har dere ikke klart å gjøre ennå. Dette vil jeg gjerne klage på. Skjerpings! Hilsen Erik Ribsskog[https://telianorway.my.salesforce.com/servlet/servlet.ImageServer?oid=00D1i000000Uhac&esid=0181i000008DrBr]
ref:_00D1iUhac._5001iQlHgH:ref