Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 15. september 2020

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog
Klage/Fwd: Månedens spesialtilbud ☀️ Spar opptil 350 kroner!
Erik Ribsskog 15. september 2020 kl. 21:01
Til: kundeservice@bonnier.no
Kopi: juridisk , elh@forbrukertilsynet.no, cecilie@mediafy.com, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, Josefin Reinhard , josefin@mediafy.com, "Post (Medietilsynet)" , bonnierpublications@bonnier.dk, fmovpost , newsletter@newsletter.moreshop.no
Hei,

som sagt tidligere, så tar jeg dette nå med deres direktør-dame Josefin Reinhard.

Så hu finner nok ut av det.

Hu kan nok bare kontakte IT-avdelingen deres, og så vil hu få svar på, hvem disse trollene er.

Det er noe dritt å bli sendt rundt, som en kasteball, av dere vanlige medarbeiderne.

Så da får dere vanlige medarbeiderne nesten slutte å svare, og la hu nevnte direktør-kjærringa ta det.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


man. 17. aug. 2020 kl. 09:57 skrev :
Hei,

Takk for din henvendelse.

Vi har nå slettet abonnementet og makulert fakturaen men anbefaler deg igjen å ta saken med politiet da noen bestiller abonnement i ditt navn.
Hvem som har bestillt dette har vi ikke svar på da det er bestillt til deg og din adresse med din mailadresse. Eneste muligheten er å anmelde det til politiet og da kanskje de kan sjekke opp ip adressen fra hvor det er bestillt.

Hvis du har flere spørsmål ber vi deg besvare denne e-posten uten å slette historikken.

Med vennlig hilsen

Thomas Hansen
Kundebehandler

From: eribsskog@gmail.com
Sent: Sat Aug 15 2020 13:50:53 GMT+0200 (Central European Summer Time)
To: kundtjanstbp@bonnier.dk
Subject: Re: Klage/Fwd: Månedens spesialtilbud ☀️ Spar opptil 350 kroner!
Hei,

som jeg forklarer i mailen du svarer på, så har jeg ikke kontaktet dere.

Det er noen jævler/troll som bestiller masse dritt i mitt navn fra firmaer med dårlige rutiner.

Så at du kan være så treig at likevel mener at jeg har bestilt noe fra dere??

At det går an.

Jeg sendte i går en mail om Tara til din kollega Elias Håkansson, i går.

For jeg får kjempe-mange mailer fra dere.

Og jeg har aldri bestilt noe fra dere.

(Jeg leser mest nettaviser for tida.

Og noen ganger gratisavisen Natt og Dag.

På 80-tallet leste jeg noen ganger ukeblader hos min fars foreldre, etter skolen, (i forbindelse med arbeid for min farfars møbelfabrikk blant annet).

Men det var før internett kom.

For å si det sånn).

Jeg ønsker at dere informerer meg, om hvem som har bestilt disse varene, i mitt navn.

Og jeg ønsker også, å bli informert om, hvilke bedre rutiner, som dere skal starte med, for å hindre at dette skjer igjen, med andre borgere/folk.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


fre. 31. jul. 2020 kl. 09:35 skrev Kundtjanst BP :
Hej Erik,

Du har fått denna mail då du beställt ett abonnement till Erika Ribskog på Tara, abbnr 5050580108.  I alla fall är din mailadress angiven vid beställningen. Nu förstår vi av ditt mail att du inte önskar motta dessa mail så vi tar bort detta.

Om du inte beställt abonnementet så får vi avsluta det omgående och stryka det som är utskickat. Vänligen återkom om det är på det viset.

Ha en fin dag!




Med vänliga hälsningar

Amelie Bertilsson

Customer Service Coordinator







Den fre 31 juli 2020 kl 09:26 skrev :


Receptionen





Bonnier Publications A/S
Strandboulevarden 130
DK-2100 Copenhagen

+45 39 17 20 00 Phone



---------- Forwarded message ---------
Fra: Erik Ribsskog
Date: tor. 30. jul. 2020 kl. 15.08
Subject: Klage/Fwd: Månedens spesialtilbud ☀️ Spar opptil 350 kroner!
To: juridisk
Cc: , , , , Post (Medietilsynet) , , fmovpost , , , ,


Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Abonnement Tara
Date: søn. 5. jul. 2020 kl. 06:38
Subject: Månedens spesialtilbud ☀️ Spar opptil 350 kroner!
To:



Se nyhetsbrevet i nettleseren din



MoreShop er fordelsbutikken for deg som abonnerer på Tara.







Månedens spesialtilbud!
Ekstra stor rabatt på 4 utvalgte produkter




Spar opptil 350 kroner på månedens spesialtilbud!


I resten av juli kan du som abonnent få ekstra stor rabatt på:


Pink sports BH fra Diadora


Rock Crawler - Radiostyrd bil


Vanntett veske fra Outpack


Strandsett - håndkle og veske



Tilbudet gjelder til og med 31. juli, så lenge lageret rekker.


Logg inn med abonnementsnummeret ditt:
5050580108

 
SE MÅNEDENS SPESIALTILBUD HER >>
 





Pink sports BH fra Diadora

MEDLEMSPRIS 129 kr.

Ordinærpris 399 kr.
Spar 67 %

 
KJØP BH HER
 




Radiostyrt bil

MEDLEMSPRIS 149 kr.

Ordinærpris 499 kr.
Spar 70 %

 
KJØP BIL HER
 





Vanntett veske fra Outpack

MEDLEMSPRIS 80 kr.

Ordinærpris 199 kr.
Spar 60 %

 
KJØP VESKE HER
 




Strandsett - håndkle og veske

MEDLEMSPRIS 99 kr.

Ordinærpris 399 kr.
Spar 75 %

 
KJØP SETT HER
 




 
GÅ TIL MÅNEDENS SPESIALTILBUD HER

 





Bonnier Publications International AS

CVR-nr. 977041066

moreshopkundeservice@bonnier.no







5. jul 2020

Du er registrert med denne e-postadressen: eribsskog@gmail.com

Som abonnent hos Bonnier Publications International AS får du e-post fra fordelsbutikken MoreShop.

Klikk her hvis du ikke lenger ønsker tilbud fra Moreshop.no - Meld deg av her


Personopplysninger behandles i henhold til retningslinjene for personvern - Les mer

This ticket number is very important, please don't delete it! It ensures that your answer gets to the right support person.
Read more about the ticket number here: www.supportfighter.com
[Ticket: DFA67BB2-4B55-4AFA-9DAD-96F1A8614ECD]

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter