Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 25. oktober 2020

Nå har jeg bytta, til den nye datoboks-designen, på forsida, til johncons.net (mirror-nettstedet)

nye datobokser johncons net 3

https://www.johncons.net

PS.

Da er det mobil-forsiden igjen, (for johncons-web og mirror-nettstedet), som ikke har fått den nye datoboks-designen.

(Og muligens også 'Arkiv'-sidene.

For johncons-web, johncons.net, og mobil-nettstedet på johncons-web og mobil-nettstedet på johncons.net).

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 2.

Det er mulig, at jeg må ha skriften litt større, i dato-boksene.

For i den nest-øverste dato-boksen, på skjermbildet overfor.

Så ser skriften litt utydelig ut.

Men det skjermbildet er ikke, i original størrelse.

Det er litt mindre, (sånn at det ikke skal ta så stor plass, på bloggen, blant annet).

Så jeg får se det an.

Men det er uansett ganske lett, å endre, fra CSS-siden.

(For å si det sånn).

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 3.

Det er mulig at jeg går tilbake, til Verdana-fonten, (eller en annen egnet font), forresten.

Nå har jeg sluttet med bold skrift, i dato-boksene.

(Noe jeg har blogget om tidligere).

Og da tar kanskje den Verdana-fonten, seg bedre ut.

For den Arial-fonten, (som jeg bruker i dato-boksene for tida).

Den er litt snodig, når man skriver i 'upper case', (med Caps Lock på), må man vel si.

Hvis man ser foran 'S'-ene, så er det nemlig, et ganske stort mellomrom.

(For å si det sånn).

Så det ser litt rart ut.

(Må man vel si).

Så sånn er nok det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 4.

Jeg flytta også nettstedet litt lenger ned på skjermen, (det har jo ikke reklame-bannere over seg, som Angelfire-versjonen):

flytta litt lenger ned på skjermen

https://www.johncons.net

PS 5.

Hvis jeg begynner, med Posegodt igjen, etterhvert.

Så kan jeg jo ha reklame, for Posegodt, på nettstedet.

For eksempel et reklame-banner, (for Posegodt), over nettstedet.

Og muligens også noen Posegodt-reklamer, på sidene.

(Sånn som nettavisene gjør det.

For å si det sånn).

Så sånn er nok det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter