Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 25. oktober 2020

Og enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Klage/Fwd: Alhamdulillah, welcome :)

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 25. oktober 2020 kl. 13:17

Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>

Kopi: hello@quranacademy.io, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>

Hei,


dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).


(Jeg har ikke kontaktet disse).


Vennligst rydd opp!


Med hilsen


Erik Ribsskog


PS.


Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).



---------- Forwarded message ---------

Fra: Quran Academy <hello@quranacademy.io>

Date: fre. 25. sep. 2020 kl. 13:08

Subject: Alhamdulillah, welcome :)

To: Erik Lillepikk Ribsskog <eribsskog@gmail.com>



Salaam Alaykum Erik,


Alhamdulillah, you're now part of the Quran Academy community. Thank you for joining us!


We are so excited to have you with us, and we promise to do our best in delivering quality Quran memorization tools, resources and tips. 


To begin your Quran memorization journey, please explore below all the things you can enjoy with us.

Download our app: 'Quran Companion', the most fun, easy & social way to memorize the Quran for busy people.




Download the App Now. Click here!



Enjoy this free ebook to jumpstart your Quran memorization journey.


QURAN In Memory, In Heart, In Peace: 7 Essential Steps that Make Quran Memorization Easy & Meaningful in Your Daily Life


May your Qur'an memorization efforts be accepted and rewarded, InshaAllah


In this FREE ebook, you’ll learn:


STEP 1: Begin with the Heart

STEP 2: Build a Solid Mindset

STEP 3: Stay Motivated with the Right Goals

STEP 4: Inspire and Be Inspired

STEP 5: Design a Flexible Learning Environment

STEP 6: Stay on Track with Social Support

STEP 7: Arm Yourself with the Believer’s Most Powerful Weapon


Download my free ebook ›


If you need any additional support, just email us at hello@quranacademy.io.


Stay tuned for our weekly newsletter, and please tell your friends and family about Quran Academy if you find it beneficial :).


Jazakallah khairan!


Sincerely,


The Quran Academy Team


Quran Academy Inspiration of the Day



PO Box 1701, 08855, Piscataway, United States

You may unsubscribe or change your contact details at any time.

 


Powered by:

GetResponse


Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter