Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 5. oktober 2020

Og enda enda enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Re: laycockdenormanville sent a message about Collectible Cup & 2 Saucers, Maple/Japanese Maple Leaf, White/Pink, Gold Rim EUC #124295800389

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 5. oktober 2020 kl. 20:17

Til: eBay - laycockdenormanville <laycoc_iysu6226qhf@members.ebay.com>

Kopi: spoof@ebay.com, ebay@ebay.com, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, post <post@finkn.no>

Hi,


this is not something to do with my regular Ebay-account.


(I haven't used Ebay for like ten years).


This is an account, that someone have set up, in my name.


(They also demasculate me.


Because they have punched in the name Erika Kaja Ribsskog.


And some years back I contacted a guy named Bjørn Ribsskog, who has done a lot of Ribsskog-genolegy.


And there's noone with that name, in the Ribsskog-'kin'.


I think I would have known.


So this is someone trying to ridicule me, it seems).


I've also informed Ebay about this, (there's also a fake account where someone are biding on video-games in my name, it seems).


And I merely sent you a copy-email.


Erik Ribsskog


PS.


Even if I've sent a lot of emails to Ebay and their spoofing-department about this.


Even so, Ebay haven't replied.


So they are struggling a bit, it seems.


I bought a computer-part, on Ebay, like ten years ago, and it didn't work.


So I think there is to much fraud etc., on Ebay.


So I've stopped using it.


I've also read some in some online-journals about this.


(That there's a lot of fraud on Ebay these days).


So I've stopped using Ebay like ten years ago.


And I'm not going to start using it again, I think.



ons. 9. sep. 2020 kl. 16:51 skrev eBay - laycockdenormanville <laycoc_iysu6226qhf@members.ebay.com>:

New message: Hei Erik, Jeg forstår at eBay-kont...


 

eBay


New message from: laycockdenormanville (1,543Red Star)


Hei Erik,

Jeg forstår at eBay-kontoen din kan ha blitt hacket? Ta kontakt med eBay, du må kanskje endre eBay-skiltet på navnet eller kontoen.

Ingen bekymringer for det falske budet under navnet ditt, jeg kansellerte bestillingen, du vil ikke motta noen negative tilbakemeldinger.

Vennlig hilsen og takk for at du kontaktet meg,

Linda

Reply

Your previous message


Hei,


dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).


(Jeg har ikke kontaktet disse).


Vennligst rydd opp!


Med hilsen


Erik Ribsskog


PS.


Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).



---------- Forwarded message ---------


Collectible Cup & 2 Saucers, Maple/Japanese Maple Leaf, White/Pink, Gold Rim EUC

Collectible Cup & 2 Saucers, Maple

Price: $2.99

You've committed to buy this item

Item ID: 124295800389

Pay now

Get to know the seller laycockdenormanville

Located: Edinburg, VA, United States

Member since: Nov 06, 2007

Positive Feedback: 100%

 

We scan messages to enforce policies. Only purchases on eBay are covered by the eBay purchase protection programs. Asking your trading partner to complete a transaction outside of eBay is not allowed.


Email reference id: [#a07-n4mo6qr53l#]_[#c9bd455886c6491c82e76b60283a145a#]


We don't check this mailbox, so please don't reply to this message. If you have a question, go to Help & Contact.


eBay sent this message to Erika Kaja Ribsskog (erikribs_0). Learn more about account protection. eBay is committed to your privacy. Learn more about our privacy notice and user agreement.


©1995-2020 eBay Inc., 2145 Hamilton Avenue, San Jose, CA 95125

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter