Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
CS0114426: Klage/Fwd: Seriehøsten er i gang
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 5. oktober 2020 kl. 19:26
Til: NRK Hjelp <nrk_hjelp@nrk.no>
Kopi: NRK <info@nrk.no>, nrktv@nrk.no, NRK Lisensavdelinga <NRKLisensavdelingen@nrk.no>, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, kringkastingsradet <kringkastingsradet@nrk.no>, "Post (Medietilsynet)" <post@medietilsynet.no>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, "rana.tingrett" <rana.tingrett@domstol.no>
Hei,
som jeg skrev til en av dine kollegaer i går.
Så mener jeg, at det er dere hos ARK, (som de sier), sin jobb, å rydde opp i dette.
Dere må rydde opp i deres kunde-register, osv.
Jeg har ikke bestilt noe nyhetsbrev fra dere.
(Dette har jeg forklart om i det lange og det breie.
Og med teskje.
I mine tidligere mailer til dere).
Så her får dere skjerpe dere.
Dere kaller meg også 'frøken' i disse mailene deres.
Og at jeg får svar fra forskjellige informasjonskonsulenter.
Da virker det som at dere har kaos, på deres kontorer/kontaktsenter.
Så jeg må be om at en overordnet svarer på dette.
Jeg ønsker å vite hvem som har bestilt disse nyhetsbrevene i mitt navn.
Og jeg ønsker også å bli informert om, hvilke bedre rutiner, som dere skal skaffe dere, for å hindre, at noen lignende skjer igjen, med andre folk/borgere.
Og jeg minner også om at dere ikke har sendt meg erstatning enda, etter at Jenny Skavlan, (og Thomas Seltzer), prata dritt om meg, i TV-programmet Tweet 4 Tweet, i 2012.
Skjerpings!
Erik Ribsskog
ons. 9. sep. 2020 kl. 14:18 skrev NRK Hjelp <nrk_hjelp@nrk.no>:
Hei, og takk for henvendelsen.
Hvis du ikke ønsker å motta nyhetsbrev eller å være registrert bruker, så kan du slette din brukerkonto. Finner mer informasjon her https://info.nrk.no/faq/kan-jeg-slette-min-bruker-for-min-profil/
Vennlig hilsen / Best regards
Gjermund
Informasjonskonsulent
NRK Publikumsservice
Telefon: 23 04 70 00
Epost: info@nrk.no