Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 5. oktober 2020

Og enda enda enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

SV: Klage/Fwd: Sending fra FIRKLØVEREN er klar for henting [ ref:_00D20BwOI._5002X2kqOqh:ref ]

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 5. oktober 2020 kl. 19:43

Til: Faktura RB <faktura.rb@posten.no>

Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, firmapost@nkom.no, Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>, post <post@finanstilsynet.no>, "post@sivilombudsmannen.no" <post@sivilombudsmannen.no>, polcustomercare@royalmail.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, CustomerCare <customercare@postoffice.co.uk>, EK Kristiansand kundeservice <kristiansand.kundeservice@posten.no>, postmottak@sd.dep.no, post <post@finkn.no>, Finn.Kinserdal@nhh.no

Hei,


det jeg skrev i den forrige mailen min.


Det var at jeg igjen forklarte, (for kanskje tjuende gang), at jeg ønsker, at dere vanlige ansatte, på Posten sine kontaktsenter, sender disse sakene opp, til en leder/overordnet.


Det virker som at dere har kaos der, når jeg hele tida får svar, fra forskjellige telefonselgere, (hadde jeg nær sagt).


Nå har jeg begynt å sende om dette, til en av deres styremedlemmer, (en som jobber hos Handelshøyskolen i Bergen).


Så da håper jeg at han kan rydde opp litt, sånn at jeg får noen ordentlig svar, på det jeg spør om.


Og så håper jeg at dere 'Julius-folka', nede på Sørlandet, snart skjerper dere, (og begynner å tjene kundene, istedet for å kverulere med de).


Skjerpings!


Erik Ribsskog



ons. 9. sep. 2020 kl. 14:43 skrev Faktura RB <faktura.rb@posten.no>:

Hei


Om noen bestiller pakker i ditt navn er det ikke noe vi kan gjøre noe med.


Du får la være å hente pakker eller be om at de blir sendt i retur til sender.



Med vennlig hilsen


Øyvind | Kunderådgiver | Posten og Bring Kundeservice





---------------- Originalmelding -----------------

Fra: Erik Ribsskog [eribsskog@gmail.com]

Sendt: 06.09.2020 04:04

Til: faktura.rb@posten.no

Kopi: post@finanstilsynet.no; kristiansand.kundeservice@posten.no; post@akademikerforbundet.no; polcustomercare@royalmail.com; sande.vgs@vfk.no; hrwuk@hrw.org; amnestyis@amnesty.org; politikk@hoyre.no; elh@forbrukertilsynet.no; postmottak@sivilombudsmannen.no; juridisk@datatilsynet.no; fmovpost@fylkesmannen.no; inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no; firmapost@nkom.no; post@inkassoklagenemnda.no; customercare@postoffice.co.uk

Emne: Re: Klage/Fwd: Sending fra FIRKLØVEREN er klar for henting [ ]


Hei,


som jeg skrev i min mail fra 26. august.


Så har jeg sendt til blant annet din kollega Barbro om dette, mange ganger.


Og jeg har sterkt ytret ønske om, at dere sender om denne post-terroren, til en overordnet.


Men dere på 'gølvet' der, (hos Posten Sørlandet, hvor mine mailer visst havner), har satt dere på bakbeina, virker det som.


Så det må jeg klage på.


Skjerpings!


Erik Ribsskog



ons. 22. jul. 2020 kl. 15:18 skrev Faktura RB <faktura.rb@posten.no<mailto:faktura.rb@posten.no>>:

Hei


Her å du ta kontakt med avsender, FIRKLØVEREN AS, av kolli 370726209050296684.


Det er de som har sendt pakke til deg og lagt inn ditt mobilnummer og din mailadresse for varsling.


Med vennlig hilsen


Øyvind | Kunderådgiver | Posten og Bring Kundeservice


Tlf privat: 22030000 Tlf bedrift: 04045

E-post: kundeservice@posten.no<mailto:kundeservice@posten.no>



---------------- Originalmelding -----------------

Fra: Erik Ribsskog [eribsskog@gmail.com<mailto:eribsskog@gmail.com>]

Sendt: 22.07.2020 06:49

Til: faktura.rb@posten.no<mailto:faktura.rb@posten.no>

Kopi: post@finanstilsynet.no<mailto:post@finanstilsynet.no>; kristiansand.kundeservice@posten.no<mailto:kristiansand.kundeservice@posten.no>; post@akademikerforbundet.no<mailto:post@akademikerforbundet.no>; polcustomercare@royalmail.com<mailto:polcustomercare@royalmail.com>; sande.vgs@vfk.no<mailto:sande.vgs@vfk.no>; hrwuk@hrw.org<mailto:hrwuk@hrw.org>; amnestyis@amnesty.org<mailto:amnestyis@amnesty.org>; politikk@hoyre.no<mailto:politikk@hoyre.no>; elh@forbrukertilsynet.no<mailto:elh@forbrukertilsynet.no>; postmottak@sivilombudsmannen.no<mailto:postmottak@sivilombudsmannen.no>; juridisk@datatilsynet.no<mailto:juridisk@datatilsynet.no>; inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no<mailto:inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>; firmapost@nkom.no<mailto:firmapost@nkom.no>; post@inkassoklagenemnda.no<mailto:post@inkassoklagenemnda.no>; customercare@postoffice.co.uk<mailto:customercare@postoffice.co.uk>

Emne: Klage/Fwd: Sending fra FIRKLØVEREN er klar for henting


Hei,


dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).


(Jeg har ikke kontaktet disse).


Vennligst rydd opp!


Med hilsen


Erik Ribsskog


PS.


Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).



---------- Forwarded message ---------

Fra: <no_reply@posten.no<mailto:no_reply@posten.no><mailto:no_reply@posten.no<mailto:no_reply@posten.no>>>

Date: tir. 21. jul. 2020 kl. 15:07

Subject: Sending fra FIRKLØVEREN er klar for henting

To: <eribsskog@gmail.com<mailto:eribsskog@gmail.com><mailto:eribsskog@gmail.com<mailto:eribsskog@gmail.com>>>



Hei.

Sendingen din fra FIRKLØVEREN er klar for henting på Rema 1000 Signaturgården.


Oppgi hentekode: VG95


Du finner informasjon om våre hentesteder og åpningstider her<https://posten.no/k/121624>.


Sporingsnummer: https://posten.no/s/370726209050296684

Avsenders referanse: FKT_123657575

Hylleplass på hentested: WA001007



Hilsen Posten.


________________________________


The contents of this e-mail are confidential to the person or organisation to whom it is addressed. No-one else may copy or forward all or any of it in any form without the prior written consent of the originator. If you have received this e-mail in error, please contact the sender and delete the material from any computer.


Med vennlig hilsen


Odd Øyvind Fløysvik | Kunderådgiver | Posten og Bring Kundeservice

Tlf: 22030000 | 04045

E-post: kundeservice@posten.no<mailto:kundeservice@posten.no>


Posten Norge AS

www.postennorge.no<http://www.postennorge.no> | www.posten.no<http://www.posten.no> | www.bring.no<http://www.bring.no>



Følg oss også på: Facebook | Twitter



________________________________


The contents of this e-mail are confidential to the person or organisation to whom it is addressed. No-one else may copy or forward all or any of it in any form without the prior written consent of the originator. If you have received this e-mail in error, please contact the sender and delete the material from any computer.


Med vennlig hilsen


Odd Øyvind Fløysvik | Kunderådgiver | Posten og Bring Kundeservice

Tlf: 22030000 | 04045

E-post: kundeservice@posten.no


Posten Norge AS

www.postennorge.no | www.posten.no | www.bring.no



Følg oss også på: Facebook | Twitter

ref:_00D20BwOI._5002X2kqOqh:ref

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter