Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 21. desember 2020

Her kan man se min fars stesønn Jan sin amerikanske kamerat/partner Kerry. (Fra Vestby Avis 24. november 1983)

kerry jans partner kamerat

https://www.nb.no/items/84d20e968aef8ff59e2394884c2c0848?page=0&searchText="kerry%20winsor"

PS.

Jeg har blogget litt om Kerry tidligere.

(I forbindelse med at jeg har drevet med slektsforskning/industrihistorie-forskning.

Må man vel kalle det).

På begynnelsen av 80-tallet, så var jeg ofte med min far, inn til Oslo, for å levere køyesenger/vannsenger.

(For vår slektsbedrift Strømm Trevare).

Og på et tidspunkt, (på midten av 80-tallet).

Så bodde min fars samboer Haldis sin sønn Jan Snoghøj i Uelands gate, i Oslo, (i Haldis sin leilighet).

Og min far og jeg, brukte da, den leiligheten, som et slags pauserom, noen ganger, (når vi leverte senger i Oslo-området).

(For å si det sånn).

Så jeg husker, at vi satt, i leiligheten, (i Ulvetrappene/Ila-komplekset), i Uelands gate.

Og så så vi, på Sky Channel.

(En TV-kanal som vi bare hadde hørt rykter om, på Berger/Bergeråsen.

På den tida).

Og min far hadde alltid skrytt av Amerika.

Og at alt var så stort og fint der.

Men jeg ble litt skuffa, når jeg møtte Kerry.

(Må jeg innrømme).

Siden at Kerry vel var den første amerikaneren, som jeg møtte.

(Kerry snakka ikke norsk.

Sånn som jeg husket det).

Men jeg syntes ikke, at Kerry, (med sitt hippie-aktige skjegg), var noe særlig kul, (selv om han var amerikaner), husker jeg.

(Helskjegg var vel ikke så moderne, på 80-tallet.

For å si det sånn).

Så jeg snakka lite med Kerry.

Men vi fire, (min far, Jan, Kerry og jeg), vi satt mest, og på Pat Sharp & Co., (og hans musikk-video-program), på Sky Channel, da.

(Sånn som jeg husker det).

Og da var det liksom Pat Sharp, (og ikke Kerry), som var den kule.

(Må man vel si).

Og hvordan Jan møtte Kerry.

Det veit jeg ikke.

Men det har de siste år, dukket opp 'homo-erotiske' bilder, av Jan, på Facebook.

(Lagt ut av hans Berger-kamerater).

Så det kan kanskje ha vært, på en eller annen homsebar, (i Oslo), da.

(For å si det sånn).

Selv om det kanskje blir litt på grenser til fleip, (å skrive).

For det kan jo være, at Jan bare, er veldig frisinnet.

Og at han derfor synes at det er naturlig, å ta på sine kameraters tissefanter osv., (noe man kan finne sladdede bilder av på Facebook), uten at det for Jan, er noe seksuelt/'homo-aktig'.

(For å si det sånn).

Så sånn er muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 2.

Ettersom jeg har forstått det.

Så var det sånn.

At Kerry hjalp Jan, med å starte, en import-geskjeft.

Det firmaet het Snakehill Trading, (en slags oversettelse av Jan sitt etternavn Snoghøj, som Jan har, etter sin danske far).

Og Jan solgte propolis/bipollen, (et slags kosttilskudd), fra Arizona, i Norge.

(På en lignende måte, av Natures Own.

Må man vel nesten si).

På 90-tallet, så prøvde jeg, å kutte kontakten, med min far og de.

(Etter at de hadde herja fælt med meg, på 80-tallet.

For å si det sånn).

Men min yngre søster Pia, kutta ikke kontakten.

Så derfor endte jeg opp, i bryllupet til Jan, (i Hallingdal), sommeren 2000.

(For Pia spurte om jeg kunne kjøre henne dit.

Noe sånt).

Men der var ikke Kerry, (sånn som jeg husker det).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 3.

Her er mer om dette:

mer om jan og kerry

https://www.nb.no/items/4578e0e7f70ff4ae6605bf115124c9d4?page=1399&searchText="kerry%20winsor"

PS 4.

Her står det noe om Kerry sin norske kone, (som jeg ikke kan huske å ha blitt introdusert for):

kerry sin norske kone

https://www.nb.no/items/4fc2c866a6225edd522a749a805c7fcd?page=1367&searchText="ingunn%20winsor"

PS 5.

Mer om Windsors sin geskjeft, (fra Aftenposten 24. september 1983):

mer om winsors sin geskjeft

https://eavis.aftenposten.no/aftenposten/45485/33/?gatoken=dXNlcl9pZD01OTU1OTM1JnVzZXJfaWRfdHlwZT1jdXN0b20%3D&query="uni-way"

PS 6.

Kona til Kerry het muligens Rokstad, til pikenavn:

kan ingunn rokstad ha vært kona hm

https://www.nb.no/items/05f9e678201bdd303529376b929981f1?page=829&searchText="pionerstien%2010"

PS 7.

Hu er visst nå gift med en nordmann, (i Kongsberg), men hu har masse Winsor-bekjente, på Facebook:

gift med nordmann med winsor bekjente


PS 8.

Andreas kan muligens være Kerry sin sønn, (for det står i Arbeiderbladet, (på 'Bokhylla'), at Kerry og Ingunn Winsor, fikk en sønn, i 1984, var det vel):

andreas muligens kerry sin sønn

https://www.nb.no/items/48f59dda05a5eb7e89207feae91a59a6?page=5&searchText="ingunn%20rokstad"

PS 9.

Det er vel forresten litt rart, at de skriver, i PS-et overfor.

(Det skjermbildet er forresten fra Laagendalsposten, 3. januar 1992.

For å si det sånn).

At Andreas og Øyvind har fått: 'Et søsken'.

Men jeg har lest i en avis, (eller noe lignende), at det noen ganger, kan være vanskelig, å bestemme kjønnet, på avkommet, med en gang, etter fødselen.

(For å si det sånn).

Så sånn er muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 10.

Andreas har arvet sin fars skjegg, (må man vel si):

arvet sin fars skjegg

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter