Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 21. desember 2020

Min yngre halvbror Axel sin tidligere sjef/samboer Peter Mejlhus, har visst kjøpt seg en sommer-restaurant i Risør, (som han driver, istedet for å ta seg sommerferie)

peter har kjøpt seg en sommerrestaurant i risør

https://www.austagderblad.no/peter-avviser-100-gjester-hver-dag-vi-har-hatt-den-beste-sommeren-noensinne/s/5-6-289297

PS.

Dette er fra et tidligere år:

fra et tidligere år

https://www.austagderblad.no/sesongapning-for-bakgarden-frister-med-orret-og-lysing/s/5-6-198270

PS 2.

Hjemmelagde bord som vipper, er ikke det helt store, (husker jeg fra en gang, da jeg var på date, (på utestedet Steamen), med ei Norrøna-syerske/selgerske, som Axel og jeg møtte på byen, en gang rundt årtusenskiftet):

bord som vipper er ikke det helt store

https://www.austagderblad.no/risor/kultur/musikk/danske-smorbrod-i-bakgarden/s/5-6-145501

PS 3.

Sommeren 2017, så var det utestedet Hukken, som Peter sjefet over:

utestedet hukken i 2017

https://www.austagderblad.no/risor/restaurant/uteliv/gleder-meg-til-a-komme-hjem-til-risor-igjen/s/5-6-102799

PS 4.

Peter er en kjent linselus på Sørlandet:

peter kjent linselus

https://eavis.austagderblad.no/titles/austagderblad/2134/publications/1849/pages/1

PS 5.

Mens jeg bodde, i Leather Lane, (hvor jeg bodde fra 2006 til 2011), i Liverpool

Så var det sånn, at VG.no, hadde en tegnefilm-serie, som het Fanthomas.

(Noe sånt).

Og den tegneserien var basert på den kjente stylisten Jan Thomas.

Og han var på den tida, (dette var vel drøye ti år siden, for å si det sånn), sammen med en ung mann, som het Christoffer.

Og Christoffer minna litt, om min yngre halvbror Axel.

(Må man vel si).

Og Jan Thomas minna litt, om Peter.

(For å si det sånn).

Så jeg lurte på, om Axel og Peter, hadde et sånt 'Christoffer og Jan Thomas-forhold'.

(Husker jeg).

Men for noen dager/uker siden, så så jeg tilfeldigvis han Jan Thomas.

I et av de første programmene, i TV-serien Maskorama.

(Var det vel).

Og han Jan Thomas virka mye mer homsete, enn Peter.

(Må jeg si).

Så man må vel si, at Axel og Peter, kun var to gode kamerat/kolleger.

Og ikke noe mer enn det.

(Selv om de bodde sammen, i et år eller to, (på Frogner).

For å si det sånn).

Så sånn var nok det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter