Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 27. desember 2020

Mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Klage/Fwd: Din konto på Care.com

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 27. desember 2020 kl. 15:52

Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>

Kopi: infoNO@care.com, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com

Hei,


dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).


(Jeg har ikke kontaktet disse).


Vennligst rydd opp!


Med hilsen


Erik Ribsskog


PS.


Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).



---------- Forwarded message ---------

Fra: Care.com <infoNO@care.com>

Date: fre. 13. nov. 2020 kl. 11:50

Subject: Din konto på Care.com

To: <eribsskog@gmail.com>



Care.com

Hei Erika,


Takk for ditt medlemskap hos Care.com.


Din konto er nå etter ditt ønske slettet. Om du senere ønsker å benytte nettsiden igjen, er du nødt til å registrere deg på nytt.


Takk igjen, og dersom du har flere spørsmål kan du besøke vår side med FAQ.


Med vennlig hilsen,

Ditt Care.com-team


Følg oss på | Finn oss på

Care.com er en online plattform hvor familier og hjelpere eller omsorgspersoner kan komme i kontakt med hverandre, utveksle informasjon og hjelpe hverandre. Vi formidler ikke hjelpere til familier, på samme måte som vi heller ikke utvelger eller kobler spesielle hjelpere til familier eller familier til hjelpere. Care.com verifiserer ikke identiteten til, eller opplysningene innsendt av, hjelpere eller familier. For videre informasjon kan du klikke deg inn på "Sikkerhetssenteret" hvor du kan lese om hvordan du selv kan verifisere noens identitet og andre opplysninger.



Care.com er et varemerke fra Care.com Europe GmbH. © 2013-2020 Care.com Europe GmbH

Alle rettigheter reservert.



Care.com Europe GmbH, Rotherstr. 19, 10245 Berlin, Tyskland| Tingretten i Berlin Charlottenburg, HRB 110588 B | VAT-nummer: DE258126229

Direktør: Benjamin Stahl


Brukervilkår & Personvern


Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter