Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Sjøfartsdirektoratets kundeundersøkelse 2020
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 6. desember 2020 kl. 14:18
Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
Kopi: post@sdir.no, feedback@questback.com, elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com
Hei,
dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
(Jeg har ikke kontaktet disse).
Vennligst rydd opp!
Med hilsen
Erik Ribsskog
PS.
Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).
---------- Forwarded message ---------
Fra: Caroline Whittle <feedback@questback.com>
Date: man. 2. nov. 2020 kl. 08:21
Subject: Sjøfartsdirektoratets kundeundersøkelse 2020
To: <eribsskog@gmail.com>
Til deg som arbeider i den maritime næringen
Sjøfartsdirektoratets overordnede mål er å bli «Den foretrukne maritime administrasjon». I en konkurranseutsatt, internasjonal bransje ønsker Sjøfartsdirektoratet å være en foretrukket samarbeidspartner for den maritime næringen. Vi vil også at Norge skal være en attraktiv flaggstat som har stor gjennomslagskraft i internasjonale, maritime fora.
For å kunne nå dette målet og stadig utvikle og forbedre våre tjenester, er vi avhengig av tilbakemeldinger fra våre kunder. Denne undersøkelsen er et ledd i dette arbeidet. Vi håper du har tid til å sette av noen minutter til å gjennomføre undersøkelsen.
På forhånd takk for ditt bidrag!
Med vennlig hilsen
Lars Alvestad, Fungerende Sjøfartsdirektør
Klikk her for å delta
Tjenesten er levert av www.questback.com - Questback Essentials