Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 6. desember 2020

Og enda enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Klage/Fwd: Du må flytte for at bestillingene skal stanse

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 6. desember 2020 kl. 13:24

Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>

Kopi: elh@forbrukertilsynet.no, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com

Hei,


dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).


(Jeg har ikke kontaktet disse).


Vennligst rydd opp!


Med hilsen


Erik Ribsskog


PS.


Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).



---------- Forwarded message ---------

Fra: Erik Ribsskog <e.ribsskog@yandex.com>

Date: søn. 1. nov. 2020 kl. 17:53

Subject: Re: Du må flytte for at bestillingene skal stanse

To: eribsskog@gmail.com <eribsskog@gmail.com>



Hei Erik :)

Da var siste frist ute, og du får kose deg med bestillinger i ditt navn så lenge du lever. :)

Dette er noe du har valgt selv, så det er ikke synd på deg. :)

Ha en strålende søndagskveld. :)


15.10.2020, 15:24, "Erik Ribsskog" <e.ribsskog@yandex.com>:

Nå må du flytte til Nord Korea for at bestillingene skal stanse. :) Dette må gjøres innen 1. november, ellers fortsetter bestillingene så lenge du lever.

Vi forbereder nå mye gøy for å få deg tvangsinnlagt og/eller arrestert hvis du ikke flytter innen 1. november. Dette kan du unngå ved å flytte minst 20 mil unna Bekkestua, men bestillingene vil fortsette uavhengig av dette med mindre du flytter til Nord Korea innen fristen. Vi finner lett ut av eventuell ny adresse.


08.10.2020, 10:34, "Erik Ribsskog" <e.ribsskog@yandex.com>:

Bare en uke igjen før du må flytte til Nord Korea for å stanse bestillingene.


01.10.2020, 01:42, "Erik Ribsskog" <e.ribsskog@yandex.com>:

Nå må du flytte ut av Europa for at bestillingene skal stanse.


27.09.2020, 10:07, "Erik Ribsskog" <e.ribsskog@yandex.com>:

Funnet deg et nytt land å bo i? Fra 1. november blir det også tvangsinnleggelser og arrestasjoner i tillegg til bestillingene.



16.09.2020, 10:27, "Erik Ribsskog" <e.ribsskog@yandex.com>:

Nå må du flytte ut av Norge for at bestillingene skal stanse.

Hilsen gode naboer



16.08.2020, 15:16, "Erik Ribsskog" <e.ribsskog@yandex.com>:

Hei igjen.

Du må som sagt flytte ut av nabolaget for at bestillingene skal stanse.

Siden du fortsatt forsøpler nabolaget med din tilstedeværelse gjør vi det sånn:


Hvis du ikke har flyttet innen 1. september må du flytte fra Østlandet for at bestillingene skal stanse.

Hvis du ikke har flyttet innen 15. september må du flytte ut av Norge for at bestillingene skal stanse. 

Hvis du ikke har flyttet innen 1. oktober må du flytte ut av Europa for at bestillingene skal stanse.

Hvis du ikke har flyttet innen 15. oktober må du flytte til Nord Korea for at bestillingene skal stanse.

Hvis du ikke har flyttet innen 1. november må du flytte til en annen planet for at bestillingene skal stanse.


Mengden av bestillinger kommer til å øke tilsvarende, fra vår lille nabolagsdugnad til en østlandsdugnad osv.


Det kan med andre ord være lurt å få ræven i gir.



Hilsen gode naboer

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter