Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 17. januar 2021

Og enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>

Klage/Fwd: Nyttige arrangement i Validé

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 17. januar 2021 kl. 21:34

Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>

Kopi: marit@valide.no, elh@forbrukertilsynet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>

Hei,


dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).


(Jeg har ikke kontaktet disse).


Vennligst rydd opp!


Med hilsen


Erik Ribsskog


PS.


Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).



---------- Forwarded message ---------

Fra: Marit Størseth <marit@valide.no>

Date: man. 30. nov. 2020 kl. 14:30

Subject: Nyttige arrangement i Validé

To: Erika Ribsskog <eribsskog@gmail.com>



No images? Click here



 

Se hva som skjer i Validé

 

 

NYTTIGE ARRANGEMENT HOS VALIDÉ


Tirsdag  15.desember november: Eat, Think & Innovate - Emosjonell intelligens i digitalt salg  


Alle som driver med salg vet at følelser er involvert i et kundeforhold. Når salgsmøtene er digitale, krever det enda mer at du bruker din emosjonelle intelligens. Edvard Clausen forteller oss hvorfor, og hvordan du kan trene din EQ. Alt digitalt selvsagt. Edvard Clausen har 23 års erfaring med salgsledelse. 


VIRKELIG NOE FOR MEG

NYSNAKK -  Validé-selskap på Nærings-TV 


Stavanger næringsforening og Validé er sammen om TV-satsingen Nysnakk. Der får ferske selskap presentere seg selv og sine løsninger. Til nå har NablaFlow, Aniport, Saferock og Showercare bidratt til tv-sendingene som sendes via Facebook


TA EN TITT

Tre nyttige live-linker på Valide.no 

Fordi det er mye god læring å hente, gjør vi live-opptak fra noen av våre arrangement


Superkraften i gode team – Jan Eric Wetteland fra Deloitte 


• Hvordan kan din bedrift bli mer sirkulær? – Bærekraftkonsulent Natalia Ålgård  


• Bærekraft og business – EGS på ITSA Growth 


1. DESEMBER Gratis Juridisk konsultasjon med Deloitte NB: Avlyst pga Covid 19


Neste dato: 12. januar

Torsdag 17. desember: Kunnskaps_Tørst  Back to Blood - Er vikingtida framtida? NB: Utsatt  pga Covid 19  - ny dato kommer senere


.. og helt til slutt en gladnyhet: VALIDE-SJEFEN I TEKNOLOGIRÅDET

Anne Cathrin Østebø, daglig leder i Validé, er utnevnt av regjeringen som medlem i Teknologirådet.  De 15 medlemmene skal gi myndigheter og samfunn råd om bruk og utvikling av teknologi, til beste for mennesker og miljø.  Vi er stolte gratulanter!


STILIG. JEG VIL LESE MER

Facebook Twitter YouTube Instagram LinkedIn

Validé AS

Takk for at du vil holde deg oppdatert på hva som skjer i Validé. Du mottar denne eposten fordi du er påmeldt som informasjonsmottaker. Dersom du ikke ønsker å høre fra oss, kan du enkelt melde deg av ved å trykke "Unsubscribe"

  Share 

  Tweet 

  Share 

  Forward 

Preferences  |  Unsubscribe

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter