Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 18. januar 2021

Sønnen til min fars regnskapsfører, var sprek, også som barn, (husker jeg). Han spratt bortover steinene på Mølen, som om han var en geit, (må man vel nesten si). Noe sånt

sprek også som barn

https://www.svelviksposten.no/her-skulle-det-vart-fullt-av-folk-na-narmer-kontoen-seg-tom-og-krise-for-bransjen/s/5-74-103396

PS.

Det var visst også sånn, (ifølge min fars yngre bror Håkon).

At Morten Bredesen, satt barn på ei av nabojentene mine, (i Leirfaret, på Bergeråsen), før han ble femten.

(Noe sånt).

Så sånn var visst det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 2.

Det er mulig, at han Morten Bredesen, kan ha trodd, at hu blonde nabojenta mi, (muligens søstera til Lille-Oddis).

At det var Christell.

For den gangen, (på begynnelsen av 80-tallet), som jeg hang sammen med Morten Bredesen på øya Mølen, (i Drammensfjorden/Oslofjorden/Breiangen).

Så var min stesøster Christell også der, (husker jeg).

(Samt min far og min stemor Haldis).

Så Morten Bredesen trodde kanskje, at Christell også, bodde i Leirfaret, (hvor jeg måtte bo aleine).

Og så har Morten Bredesen kanskje trodd, at Odd Arne 'Lille-Oddis' Larsen sin søster, (som vel flytta til Bergeråsen, en del år etter meg), var Christell, (som Morten Bredesen kjente fra Mølen), da.

(Noe sånt).

Så sånn var muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter