Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 9. mars 2021

Enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: 🖤Black Friday starter i dag!🖤Spre julehandelen, ikke smitten!
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 9. mars 2021 kl. 05:35
Til: GNF_Sentralbord <sentralbord@gyldendal.no>
Kopi: Kundeservice Arkbokhandel <KUNDESERVICE@arkbokhandel.no>, elh <elh@forbrukertilsynet.no>, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
Hei,

man skulle vel tro, at når dere får en mail, om identitetstyveri,

Så starter dere en slags 'batch-jobb', hvor dere finner navnet på det trollet som har begått identitetstyveri, rydder deres kunderegister, og også finner ut hva dere skal gjøre for å hindre at noe lignende skjer igjen.

Så når dere ber meg (som er kunden/borgeren i dette), om å trykke på noe i en mail for å rydde opp, så virker det som at dette er noe på 'amøbe-stadiet', liksom.

Så det må jeg klage på.

Vennligst send om dette til en overordnet!

Skjerpings!

Erik Ribsskog


man. 4. jan. 2021 kl. 08:50 skrev GNF_Sentralbord <sentralbord@gyldendal.no>:
Hei Erik,

 

Det er flott at du rapporterer mistanke om identitetstyveri.

 

Vil anbefale deg å melde deg av ARKs nyhetsbrev, nederst i e-posten. Da sletter de informasjonen din, og du vil ikke lenger få disse nyhetsbrevene.

 



 

Mvh

Karen Skadsheim Hinna

Kundekonsulent, Kundesenteret

 

Telefon: 915 36 435 / 22 03 42 01

Karen.skadsheim.hinna@gyldendal.no




 

Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Sendt: tirsdag 29. desember 2020 21:43
Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
Kopi: Kundeservice Arkbokhandel <kundeservice@arkbokhandel.no>; elh@forbrukertilsynet.no; inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no; fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>; nyheter@min.ark.no; post <post@finkn.no>; abuse@telia.com; GNF_Sentralbord <sentralbord@gyldendal.no>
Emne: Klage/Fwd: 🖤Black Friday starter i dag!🖤Spre julehandelen, ikke smitten!

 

Hei,

 

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

 

(Jeg har ikke kontaktet disse).

 

Vennligst rydd opp!

 

Med hilsen

 

Erik Ribsskog

 

PS.

 

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke

virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes

jeg).

 

 

---------- Forwarded message ---------
Fra: Ark Bokhandel <nyheter@min.ark.no>
Date: man. 16. nov. 2020 kl. 17:08
Subject: 🖤Black Friday starter i dag!🖤Spre julehandelen, ikke smitten!
To: <e.ribsskog@gmail.com>

 

🎲-40% på alle brettspill 📚-30% på en mengde bøker på ark.no 🧩-40% på alle puslespill 🧸-40% på en mengde leker‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌  ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ 



Vis i nettleser

Ark.no

Pocket   Bøker   E-bøker   Barnebøker   Spill   Puslespill   Leker   Tegne og male   Kontor



 

 

Hjelp oss å spre julehandelen, ikke smitten.

Gjør BLACK FRIDAY-kuppene nå!


Hei Erika!

Vi ønsker å skape en trygg julehandel der vi ivaretar sikkerheten for alle våre kunder og medarbeidere. I år må vi unngå lange køer, fullstappede butikker og forsinkelser i utsendelse av pakker fra ARK.NO.  

For å ivareta lokale smittevernregler og unngå det tradisjonelle BLACK FRIDAY og BLACK WEEK-kaoset, gir vi deg i år muligheten til å sikre deg julens råeste tilbud allerede fra i dag. 

Velkommen til BLACK WEEK(S) hos ARK!

 

 

ImageBlackWeek

Sikre deg BLACK FRIDAY-kuppene fra i dag!

🎲-40% på alle brettspill
🧩-40% på alle puslespill
🧸-40% på en mengde leker
📚-30% på en mengde bøker på ARK.NO
 
 

KJØP NÅ!


 

 

Utnytt hele åpningstiden. Enkelte tider er mer travle enn andre
Bruk Klikk&Hent fra ARK.NO, så har vi varene dine klare når du kommer
Vask hendene og følg lokale smittevernregler
Vi setter pris på om du betaler med kort
Kjøpe julegaver på nett? Bestill nå slik at pakkene kommer frem i tide 

 

Facebook

Instagram

Ark.no

Finn butikk ARK leseapp Klikk&hent

Trenger du hjelp? www.ark.no/kundeservice

kundeservice@arkbokhandel.no (+47) 22 99 07 55

Ønsker du ikke lenger motta e-post fra ARK Bokhandel? Klikk her

Denne e-posten ble sendt fra: ARK Bokhandel AS
      Sehesteds gate 4, 0164 Oslo, NO

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter