Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 29. april 2021

Enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Norgesbriketten - viktig info og ordrebekreftelse
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 29. april 2021 kl. 00:20
Til: Norgesbriketten <post@norgesbriketten.no>
Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
Hei,

dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

(For jeg har ikke kontaktet dere).

Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.

Med hilsen

Erik Ribsskog


man. 8. feb. 2021 kl. 11:22 skrev Norgesbriketten <post@norgesbriketten.no>:
Hei,

Jeg skjønner at dette ikke er en reell bestilling. 

Vi kansellerer denne ordren.


Med vennligst hilsen / best regards

Johan Arnt Sannan
Telefon / phone : +47 957 80 000
post@norgesbriketten.no
www.norgesbriketten.no





man. 8. feb. 2021 kl. 11:08 skrev Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>:
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Norgesbriketten.no <post@norgesbriketten.no>
Date: man. 8. feb. 2021 kl. 00:05
Subject: Norgesbriketten - viktig info og ordrebekreftelse
To: <eribsskog@gmail.com>


Tusen takk for din bestilling! OBS: vennligst sørg for å være tilgjengelig på telefon de neste virkedagene...
Hei Erik Sædslurper,

Bare for å informere deg — din ordre #10919 er mottatt, og behandles nå:

Straks forsendelsen er klar for transport sendes sporingsnummer på e-post til mottaker av varer.

VIKTIG OM LEVERING! Mottaker må være tilgjengelig på telefon i virkedager fra bestillingen sendes ut til varene er levert. Mottaker blir oppringt av sjåfør når varene har ankommet siste terminal og sjåføren setter opp kjøreruten sin. Da kan mottaker be om levering tidlig, midt eller sent på dagen. Dersom levering ikke passer på utkjøringsdagen er det bare å gi beskjed til sjåføren om dette, samt avtale ny dag for levering dere imellom.

Om faktura/betaling: det er ingenting du trenger å betale nå! Vi sender faktura på e-post etter at varene har blitt levert. Fakturaen har en betalingsfrist på 30 dager fra leveringsdato.

[Ordre #10919] (8. februar 2021)
Produkt Antall Pris
Norgesbriketten. 320 stk. tennbriketter i hver eske 50 5.000,00kr
Tusen takk for din bestilling!

Delsum: 5.000,00kr
Frakt: 750,00kr via Fastpris (øk til 100 esker eller mer for å få gratis frakt)
Betalingsmetode: Vi sender faktura på e-post når varene er levert. 30 dagers betalingsfrist fra leveringsdato.
Totalt: 5.750,00kr (inkl. 1.150,00kr MVA)
Navn på gruppe, klasse eller lag: Blakstadhomsene

Fakturaadresse
Erik Sædslurper Ribsskog
(Sensurert av johncons-blogg)
Bekkestua
(Sensurert av johncons-blogg)
96853024
eribsskog@gmail.com
Leveringsadresse
Erik Sædslurper Ribsskog
(Sensurert av johncons-blogg)
Bekkestua
(Sensurert av johncons-blogg)
Takk for at du bruker norgesbriketten.no!

Norgesbriketten

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter