Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 29. april 2021

Mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: E-postfaktura fra Talkmore
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 29. april 2021 kl. 00:15
Til: Talkmore Kundesenter <kundesenter@talkmore.no>
Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, elh <elh@forbrukertilsynet.no>, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, firmapost@nkom.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, Telenor Abuse Response Team <abuse@telenor.net>, abuse@telia.com, post <post@finkn.no>, "post@sivilombudsmannen.no" <post@sivilombudsmannen.no>, postmottak@sd.dep.no, amnestyis@amnesty.org, hrwuk@hrw.org, jsss@talkmore.no, tr@forbrukertilsynet.no
Hei,

i min forrige mail, så ba jeg om å få svar, fra en overordnet, om dette.

Jeg kan ikke se at det har skjedd.

Så det må jeg klage på.

(Jeg ønsker å vite navnet, på det trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.

Og jeg ønsker å bli informert om, hvilke bedre rutiner, som dere skal skaffe dere, for å hindre at noe lignende skjer igjen).

Skjerpings!

Erik Ribsskog


man. 8. feb. 2021 kl. 09:25 skrev Talkmore Kundesenter <kundesenter@talkmore.no>:
Hei igjen! 

Ved bestilling av abonnement via vår nettside må man fylle inn sitt peronnummer. For at bestillingen skal gå gjennom må det være rett navn, adresse og peronnummet på kunden som bestiller. 

Ettersom at noen har bestilt abonnement i ditt navn,har dem mest sannsynelig ditt peronnummer.
Du burde sperredeg selv for kredittsjekk.


Ha en fin dag!

Med vennlig hilsen
Maham
Talkmore kundesenter

image
https://www.facebook.com/talkmore.nohttps://twitter.com/Talkmore_KShttps://www.instagram.com/talkmore_no/http://www.mynewsdesk.com/no/talkmore
Finn svar på alle dine spørsmål her: talkmore.no/kundesenter
image 
Verv en venn til Talkmore og få 500,- i fratrekk på fakturaen og 500,- til den du verver.- talkmore.no/verving 

On Sun, 7 Feb ved 12:40 PM , Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> wrote:
Hei,

i mine tidligere mailer, så har jeg bedt om å få svar, fra en overordnet, om dette.

Jeg kan ikke se at det har skjedd.

Så dette må jeg klage på.

(Jeg ønsker å vite navnet, på det trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.

Og jeg ønsker å bli informert om, hvilke bedre rutiner, som dere skal skaffe dere, for å hindre, at noe lignende skjer igjen).

Skjerpings!

Erik Ribsskog


man. 7. des. 2020 kl. 09:55 skrev Talkmore Kundesenter <kundesenter@talkmore.no>:
Hei.
Når dette er bestilt via nettsidene våres, så sitter ikke vi med navn på den som har gjort dette.
Vi har som sagt slettet det som er opprettet i ditt navn, og sperret så det ikke er mulig å legge inn bestillinger i ditt navn, siden noen tydeligvis misbruker dine personopplysninger.



Ha en fin dag!

Med vennlig hilsen
Jørgen
Talkmore kundesenter

image
https://www.facebook.com/talkmore.nohttps://twitter.com/Talkmore_KShttps://www.instagram.com/talkmore_no/http://www.mynewsdesk.com/no/talkmore
Finn svar på alle dine spørsmål her: talkmore.no/kundesenter
image 
Verv en venn til Talkmore og få 500,- i fratrekk på fakturaen og 500,- til den du verver.- talkmore.no/verving 

On Sat, 5 Des ved 1:06 PM , Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> wrote:
Hei,

jeg må si at dere vanlige medarbeiderne hos Talkmore, har noen fæle nykker, når dere nekter, å sende dette videre, til en leder/overordnet.

Jeg ønsker å vite navnet, på det trollet, som har bestilt dette, (det vil si mobil-abonnementet), i mitt navn.

Og jeg ønsker å få vite, hvilke bedre rutiner, som dere skal skaffe der, for å hindre, at noe lignende skjer, med andre kunder/borgere.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


fre. 4. des. 2020 kl. 16:54 skrev Talkmore Kundesenter <kundesenter@talkmore.no>:
Hei.
Bekrefter med dette at vi har slettet både Mobilt bredbånd 580002164439 og mobilnummer 45884952. Faktura er også slettet.



Ha en fin dag!

Med vennlig hilsen
Jørgen
Talkmore kundesenter

image
https://www.facebook.com/talkmore.nohttps://twitter.com/Talkmore_KShttps://www.instagram.com/talkmore_no/http://www.mynewsdesk.com/no/talkmore
Finn svar på alle dine spørsmål her: talkmore.no/kundesenter
image 
Verv en venn til Talkmore og få 500,- i fratrekk på fakturaen og 500,- til den du verver.- talkmore.no/verving 

On Fri, 4 Des ved 1:50 AM , Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> wrote:
Hei,

dette har jeg skrevet til dere om ørten ganger nå.

Dette er også noen troll/jævler, som har bestilt et mobil-abonnement, i mitt navn, på nettet, (dere har visst dårlige systemer/rutiner).

Jeg forklarer gang på gang, at jeg ønsker å få svar, fra en leder/overordnet.

Men jeg får istedet svar, fra en gjeng med tenåringer, på deres kontaktsenter, (virker det som).

Dette må jeg klage på.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ---------

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter