Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
RE: Klage/Fwd: Harman Customer Support: Case # 07131210 [ ref:_00Di0fiJD._5001Y1WmMSp:ref ]
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 5. mai 2021 kl. 17:59
Til: Harman Customer Support <customer.support@harman.com>
Kopi: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
Hei,
dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.
(For jeg har ikke kontaktet dere).
Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.
Med hilsen
Erik Ribsskog
søn. 14. feb. 2021 kl. 13:44 skrev Harman Customer Support <customer.support@harman.com>:
Hej Erik Løvenbalk Ribsskog,
Tack för att du kontaktar Harman Kundtjänst.
Det är verkligen beklagligt att det verkar som att någon skickat ett mejl utan din tillåtelse.
Vi rekommenderar att du kontaktar de polisiära myndigheterna gällande detta.
Vi kommer stänga det ärende som startades hos oss och önskar dig stort lycka till med utredningen.
Ha en fortsatt fin söndag!
Om du behöver fortsatt support, vänligen svara direkt på detta meddelande. Om du önskar ringa oss istället, kan du uppge detta referensnummer så att vi kan hitta din information snabbare: 07577651.
För information om eventuella förseningar på grund av COVID-19, vänligen läs mer under FAQ på vår supportsida: https://support.jbl.com/se/sv/customer-service/covid19faq.html
Vi hoppas på att snart få återgå till det normala. Tills dess, ta hand om dig och människorna i din närhet.
Vänliga hälsningar,
Åsa
Kundtjänst EMEA
Harman Lifestyle Division
ref:_00Di0fiJD._5001Y1WmMSp:ref