Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 5. mai 2021

Og enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
[SUSPECTED SPAM] Klage/Fwd: We’ll keep you posted, Erika Kaja! New and hot items specially for you (KMM15448927V51257L0KM)
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 5. mai 2021 kl. 18:09
Til: eBay Customer Support - spoof <spoof@ebay.com>
Kopi: "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, ebay@ebay.com, juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, ebay@reply5.ebay.com, billcobb@ebay.com, csme@ebay.com, exec.relations@ebay.com, government_relations@ebay.com, jcanfield@ebay.com, matthewb@ebay.com, pierre@ebay.com, ulieberman@ebay.com, Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, tr@forbrukertilsynet.no
Hei,

dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

(For jeg har ikke kontaktet dere).

Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.

Med hilsen

Erik Ribsskog


man. 15. feb. 2021 kl. 01:08 skrev eBay Customer Support - spoof <spoof@ebay.com>:

Thanks for forwarding the information in this message to spoof@ebay.com.
We take reports like this seriously and appreciate this kind of feedback
from you. Most likely, the message you received was not sent to you by
eBay. 

We'll review the message and work to stop any suspicious websites it
links to. We'll also send your reports to Internet browser companies so
that they can develop tools to identify spoofs.

If you're worried that you may have given your personal information to a
spoof website or that you included it in a reply to a spoof email, be
sure to take immediate action to protect your identity. (Your personal
information includes things such as your eBay password, credit card
information, or banking information.) You can find more information on
protecting your identity here:
 http://pages.ebay.com/help/account/protecting-identity-theft.html     

Remember that you can always read your Messages in My eBay to see if an
email is really from eBay. We send all messages to your email address
that's on file with your eBay account *and* to your Messages in My eBay
This is especially helpful since many spoof emails try to convince you
that your account is in jeopardy.

Our Security Center has more tips on how you can protect your eBay
account:
 http://pages.ebay.com/securitycenter

Thanks again for sending us your report. Please note that you may not
receive a personal response.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter