Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 15. mai 2021

Paulsen, (fra førstegangstjenesten), har vært formann i Sørum/Ullensaker FPU. (Fra Romerikes Blad 1. november 1990)

paulsen har vært formann

https://www.nb.no/items/d2d502a9ab4cc1e474e2a88c0ad1b977?page=29&searchText="tom%20holm%20paulsen"

PS.

Her ser man Paulsen som barneskole-elev, (fra Romerikes Blad 11. oktober 1982):

paulus på barneskolen

https://www.nb.no/items/145a5b25f4db806ecd6bb3aab4141487?page=11&searchText="tom%20holm%20paulsen"

PS 2.

Jeg tror at dette må være Paulsen sin morfar, (fra Romerikes Blad 10. april 1959):

paulsen sin morfar

https://www.nb.no/items/7a32bcb3907735b637145e698fde7818?page=0&searchText="dan%20holm"

PS 3.

Hvis jeg husker riktig, så var det sånn, at lagfører Bricen, (eller om det var Sundheim, som var geværmann 3), en gang, (under førstegangstjenesten), gjorde et poeng av, at Paulsen het noe med 'Wayne'.

(Han heter Tom Wayne Holm Paulsen).

Men hvor det navnet, (Wayne), kommer fra.

Det klarer jeg ikke å finne, i farta.

Jeg finner ikke noen morsom amerikansk morfar, eller noe lignende.

Men en av bestemødrene kan kanskje ha vært amerikansk.

Hm.

Så sånn er muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 4.

To brilleslanger, må man vel kalle dette, (fra Romerikes Blad 30. juli 2000):

to brilleslanger

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter