Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 20. juni 2021

Og enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: There’s still time to apply for the “Women of AdSense summit”
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 20. juni 2021 kl. 00:29
Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
Kopi: Google Press <press@google.com>, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Google AdSense <adsense-noreply@google.com>
Date: ons. 17. mar. 2021 kl. 15:58
Subject: There’s still time to apply for the “Women of AdSense summit”
To: <eribsskog@gmail.com>





Apply now and take part in the conversation:
Women of AdSense summit

Hi Partner,

March is a Women’s History Month, meant to highlight the contributions of women to events in history and contemporary society. We would like to celebrate this time of the year with you in our Women of AdSense summit.


Apply now


AdSense are proud to partner with so many inspiring and successful businesses around the world. We believe that the uniqueness and individuality of the people running these businesses is integral to our ecosystem, and we love to see this diversity shining through the wonderful content that’s produced. We’d like to expand this belief further by fostering leadership, inclusion and connection in the AdSense community.

During the event you’ll discover opportunities to grow your publishing business through monetisation and content development, hear stories from your fellow women publishers, and learn more about balance and resilience from our keynote speaker. Apply to participate in the event today and be ready to get inspired!

Date: 31 March 2021
Time: 10:00 GMT+1
Language: English
Format: Virtual event on https://publishersonair.withgoogle.com/

Fill in the form and if you are selected, we’ll follow up with more information.

This virtual event is aimed at empowering Women of AdSense across Europe, Middle East and Africa. However, we welcome anyone who's interested in attending as an ally and supporting women in the workplace and beyond.


Apply now


Thank you!

Kind Regards,
The Google AdSense Team

Connect with us
YouTube LinkedIn Twitter Facebook

Google LLC 1600 Amphitheatre Parkway, Mountain View, CA 94043
Email Preferences: We sent you this email because you have indicated that you are willing to receive occasional AdSense performance suggestions. If you do not wish to receive such emails in the future you can opt out by clicking here.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter