Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 16. oktober 2021

Jeg sendt en e-post til Hafslund

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
[Sak:3147591] Fwd: Re: Klage/Fwd: Ubetalt krav til Fortum Strøm AS (tidl Hafslund Strøm) - unngå at kravet øker! CRM:0342000437
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 16. oktober 2021 kl. 04:25
Til: "kundeservice@hafslundstrom.no" <kundeservice@hafslundstrom.no>
Kopi: post@baerum.kommune.no, Lowell Norge AS <svc.no.nova@lowell.com>, LOS Kundesenter <kundesenter@los.no>, NorgesEnergi <kundeservice@norgesenergi.no>, sfovpost@statsforvalteren.no, "post@sivilombudsmannen.no" <post@sivilombudsmannen.no>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, LbF Leieboerforeningen <lbf@lbf.no>, post <post@finkn.no>, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>, kundesenter.no@lowell.com, kom@nve.no, rme@nve.no, trl@nve.no
Hei,

nå har jeg sjekka Norgesenergi-fakturaene.

Og de går som tidligere sagt tilbake til juli.

Så det virker som at dere er litt på vidda her.

Og at dere liksom har et sånt 'professor Baltazar-system', som gjør at man kun kan taste inn måler-nummeret, på en datamaskin, i Norge.

Det vet jeg ikke om jeg kjøper helt.

Det står det samme målernummeret på både Norgesgruppen og Hafslund sine fakturaer.

Men dette er kanskje en slags aprilsnarr på etterskudd?

At jeg plutselig skal ha fått en slags 'Harry Potter-strømmåler' her, som jeg også får regninger for, (fra ingensteder).

Som dere vil ha det til.

Det høres veldig usannsynlig ut.

Den må dere lenger ut på landet med, må jeg si.

Jeg har bodd i England, og der byttet jeg en gang strøm-leverandør, fra Scottish Power til E-on.

Og de nevnte ikke noe om at alle strømleverandørene sine datasystemer var koblet sammen.

Så dette må være noe slags 'Annerledesland-greier', som kanskje ikke er så gjennomtenkt, (mistenker jeg).

Bærum kommune har også forklart, i et brev dere skal ha fått, at det ikke er de, som har byttet strømleverandør her.

Så da er det antagelig noen nett-troll.

Det noen jævler/nett-troll, som har bestilt masse dritt, i mitt navn, (eller i tulle-versjoner av mitt navn), fra firmaer med dårlige rutiner, under corona-en, (og også før den tid).

Dere bommer også når det gjelder grunnen til at jeg ikke kan bruke 'mine sider', hos dere.

Det er fordi at kommunen har opprettet kontoen, i mitt navn, da jeg flytta inn her.

Og jeg vet ikke hvilken mailadresse de da brukte.

Det er mulig at de også opererer med en mailadresse i mitt navn.

(De er så gode på å informere alltid).

Det virker ihvertfall som at dere lyver så det renner av dere, hos Hafslund.

Og det virker kanskje litt useriøst, at dere bare undertegner med et fornavn.

Så jeg vil gjerne heller ha svar, fra en overordnet hos dere, om dette.

Skjerpings!

Erik Ribsskog

PS.

Dere kutter også ut mail-historien, i deres svar.

Da virker det enda mer useriøst, vil jeg si.

Skjerpings!


tor. 14. okt. 2021 kl. 13:00 skrev kundeservice@hafslundstrom.no <kundeservice@hafslundstrom.no>:
Hei Erik, og takk for din henvendelse.

Ditt kundeforhold hos oss ble avsluttet 31.08, og dette er kanskje fordi kommunen byttet leverandør - det at du ikke lenger har et kundeforhold hos oss er også grunnen til at du ikke kan logge på Min Side. Du har ikke blitt fakturert fra oss etter 31.08, og det er ikke mulig å ha to strømavtaler på en måler på en gang - så om du mener du har blitt dobbeltfakturert, kan dette være fordi en av bestillingene/avtalene er lagt inn på feil måler. - om du har faktura fra annen strømleverandør anbefaler jeg deg å se om målernummer er det samme, eller om disse er ulike. Om de er ulike har du vært registrert på to målere. På fakturaspesifikasjon kan du også se hvilke perioder du har blitt fakturert for.  Du kan også ta kontakt med netteier Elvia for å finne ut hvilken strømleverandør du har og har hatt. Jeg legger ved faktura som står utestående på ditt tidligere kundeforhold. Alle disse har gått videre til inkasso, og saksbehandlingen har derfor gått videre til Lowell, vårt inkassobyrå. Du må ta direkte kontakt med dem om videre saksbehandling, samt hvor mye renter og gebyrer du skylder. 

Ønsker deg en fin dag videre!

Med vennlig hilsen
Hafslund Strøm AS

Lise-Lene
Kunderådgiver

www.hafslundstrom.no
Logg deg inn å få full oversikt over ditt strømforbruk, dine fakturaer og resten av ditt kundeforhold hos oss.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter