Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Ny klage/Fwd: Enda en klage/Fwd: Ny klage/Fwd: Klage/Fwd: Klage/Fwd: Ordrebekreftelse Home_WiFi_premium (4930)
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 16. oktober 2021 kl. 15:19
Til: PurOliv <kundeservice@puroliv.no>
Kopi: kundeservice@norisma.no, post@sprekereliv.no, homenet.no@arvato.com, post.no@arvato.com, juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, Homenet Support <support@homenet.no>, rongre@globalconnect.no, information@globalconnect.no, ingsei@globalconnect.dk, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, fmovpost <fmovpost@fylkesmannen.no>, post <post@finkn.no>, abuse@telia.com, Telio kundeservice <kundeservice@telio.no>, NextGenTel <kunde@nextgentel.com>, NextGenTel Abuse Response Team <abuse@nextgentel.com>, Helpdesk Bitpro <helpdesk@bitpro.no>, noss@deloitte.no, postmottak@sd.dep.no, salg@bitpro.no, info@kistefos.no, Christen.Sveaas@kistefos.no, js@kistefos-tre.no, Kundeservice Proximo <kundeservice@proximo.no>, innfordring <innfordring@nextgentel.com>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, firmapost@nkom.no, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>, Phso Enquiries <phso.enquiries@ombudsman.org.uk>, LO Postkasse LO <lo@lo.no>, CRMSE@arvato.co.uk, tr@forbrukertilsynet.no, kundeservice@puroliv.no, enquiries@prospect.org.uk, post@arbeidstilsynet.no, "Kundeservice.no, arvato Finance AS" <kundeservice.no@arvato.com>
Hei,
dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.
(For jeg har ikke kontaktet dere).
Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.
Med hilsen
Erik Ribsskog
ons. 30. jun. 2021 kl. 12:43 skrev PurOliv <kundeservice@puroliv.no>:
Hei
Som jeg kan se er dine saker hos oss avsluttet.
Videre dialog vil ikke være nødvending.
Mvh
Alexander
Puromega AS
Mvh
Puromega
PurOliv AS
www.puroliv.no
Erik Ribsskog on June 26, 2021 at 12:00pm wrote:
Hei,
dette mobil-nummeret du nevner har ikke noe med meg å gjøre.
Dette blir for dumt.
Dette må jeg klage på.
Jeg ønsker at en overordnet skal se på dette.
(Jeg ønsker å vite navnet, på det nett-trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.
Og jeg ønsker å bli informert om, hvordan dere planlegger å forbedre dere, for å hindre at noe lignende skjer igjen).
Skjerpings!
Erik Ribsskog
PS.
Sender også kopi til Arbeidstilsynet, osv.
Ettersom at jeg har en arbeidssak, (som jeg ennå ikke har fått erstatning for), mot Arvato Liverpool.
Hvor jeg jobbet i 2005 og 2006.
Skjerpings!