Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 3. november 2021

Den eneste som har vært på nyttårsfest hos meg, det er Espen Melheim fra Bergeråsen. Dette var på midten av 80-tallet, (i Leirfaret på Bergeråsen), mens vi gikk på ungdomsskole/videregående. Og Espen Melheim er gift og har barn, og er ikke noen anarkist såvidt meg bekjent

eneste nyttårsfest

https://lailamonicavedumstuenhibakkennikolaisen.wordpress.com/2021/11/01/bup-og-narko/

PS.

Han anarkisten kan muligens ha vært han, som jeg har kalt 'Rimi Bjørndal-jobbsøkeren', på bloggen.

Vi var på samme nyttårsfest, nyttårsaften 2002.

(Var det vel).

Men den festen var hos min Rimi-leder-kollega Alex, (fra Rimi Sinsen), på Ullevål.

(Min tidligere Rimi Bjørndal-kollega David Hjort dro meg med).

Og han Rimi Bjørndal-jobbsøkeren var en kamerat, av David Hjort og/eller Alex.

Og Alex var en som David Hjort kjente.

(For å si det sånn).

Så dette var egentlig David Hjort sine kamerater.

(Må jeg si).

Og jeg husker at jeg sendte en nyttårs-tekstmelding, til min fetter Tommy, (som nettopp hadde gifta seg, og flytta til Fredrikstad), mens jeg var på denne festen.

Men Tommy lurte på hvem det var fra.

For han hadde muligens fått ny mobil.

(Tommy og jeg pleide egentlig ikke å ha så mye med hverandre å gjøre, etter 70/80-tallet.

Så det er mulig at han hadde sletta mobilnummeret mitt fra sin mobil.

Men jeg fikk vel mobilnummeret hans, i bryllupet hans, eller noe lignende.

Må det vel ha vært).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 2.

Det med etternavnet har jeg forklart om mange ganger på bloggen.

Min mor bytta etternavn på meg, (fra Olsen til Ribsskog), på midten av 70-tallet, (da jeg var 5-6 år gammel).

Og så flytta jeg tilbake til Berger, (og min fars slekt), høsten 1979, (som ni-åring).

Og min farfar ville, at jeg skulle hete Olsen.

Dette var tema i et slags slektsråd, på mitt gromgutt-sted Roksvoll, (på Sand, mellom Berger og Høyen).

Men min far bytta ikke etternavnet mitt tilbake, hos Folkeregisteret.

(Viste det seg.

Selv om han var med på slektsrådet/pratinga).

Og min far er også litt ordknapp.

(Må man vel si).

Så dette sa han ikke fra om, til meg.

Så jeg begynte å kalle meg Olsen, på skolen.

(Etter min farfars ønske).

Og det gjorde jeg hvert år.

Fram til skoleåret 1987/88.

Da syntes jeg, at det ble litt for umodent, å skrike til den nye læreren, (det var nye klasseforstandere hvert år på handel og kontor).

Så da holdt jeg bare kjeft, når den nye klasseforstanderen kalte meg Ribsskog.

Og etter det så jeg har brukt Ribsskog, som etternavn.

(For å si det sånn).

Så hvordan han anarkisten eventuelt kunne vite, at jeg kalte meg Olsen, på 80-tallet.

Det kan man kanskje lure på.

Det er mulig at anarkisten og Rimi Bjørndal-jobbsøkeren ikke er samme person.

Hm.

Men Rimi Bjørndal-jobbsøkeren sa, (på den nevnte nyttårsfesten), at han jobbet med å 'deale litt', (sånn som jeg husker det).

(Noe sånt).

Så sånn var vel det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 3.

Jeg bruker gratisversjonen av StatCounter (en trafikk-analyse-tjeneste) på johncons-blogg, og der kan jeg se hvilke nettsteder som sender trafikk til bloggen:

statcounter onsdag

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter