Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Re: Saksnummer [16896] - Klage/Fwd: Erik, velkommen til oss!
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 3. november 2021 kl. 03:26
Til: NorgesEnergi <kundeservice@norgesenergi.no>
Kopi: Lowell Norge AS <svc.no.nova@lowell.com>, kundeservice <kundeservice@renroros.no>, juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, Lowell Norge AS <strom.no@lowell.com>, boligbistand@baerum.kommune.no, kundeservice@mail.efi.no, kundesenter.no@lowell.com, kundeservice@hafslundstrom.no, post@baerum.kommune.no, LOS Kundesenter <kundesenter@los.no>, sfovpost@statsforvalteren.no, "post@sivilombudsmannen.no" <post@sivilombudsmannen.no>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, LbF Leieboerforeningen <lbf@lbf.no>, post <post@finkn.no>, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>, kom@nve.no, rme@nve.no, trl@nve.no, morten.schau@elvia.no, abuse@telia.com, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, Phso Enquiries <phso.enquiries@ombudsman.org.uk>, Info <info@tpas.org.uk>, postmottak@asd.dep.no, Runcorn Office <runcornoffice@taroe.org>, postkasse@datatilsynet.no
Hei,
dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.
(For jeg har ikke kontaktet dere).
Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.
Med hilsen
Erik Ribsskog
tir. 20. jul. 2021 kl. 15:06 skrev NorgesEnergi <kundeservice@norgesenergi.no>:
Hei,
Som nevnt av min kollega har vi dessverre ikke mulighet til å finne ut hvem som kan ha bestilt en avtale i ditt navn.
Ønsker du å finne ut av dette må det meldes en politianmeldelse for identitetstyveri.
Videre viser vi til svaret fra vår Teamleder, Christina.
Som strømkunde hos oss får du ekstra billig mobilabonnement - sjekk prisene her!
Ha en fin dag!
Med vennlig hilsen
Anna
Kunderådgiver
NorgesEnergi AS
Tlf 38 10 00 80
Postadresse: Postboks 608 Lundsiden, 4606 Kristiansand
Besøksadresse: Markensgt. 34, 4630 Kristiansand
www.norgesenergi.no
<eribsskog@gmail.com>
July 17th, 2021 09:54
Hei,
dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).
(Jeg har ikke kontaktet disse).
Vennligst rydd opp!
Med hilsen
Erik Ribsskog
PS.
Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).
---------- Forwarded message ---------
Fra: <kundeservice@norgesenergi.no>
Date: fre. 16. jul. 2021 kl. 11:00
Subject: Velkommen til NorgesEnergi, Erik Løvenbalk!
To: <eribsskog+250770(Sensurert av johncons-blogg)@gmail.com>
Vis i nettleser
NorgesEnergi logo
Velkommen til oss, Erik Løvenbalk!
Takk for din strømbestilling, og velkommen til NorgesEnergi! Som landets ledende lavprisaktør kan vi garantere deg at du har gjort et godt valg.
Billig strøm gir god energi!
Med Spotpris betaler du det samme for strømmen som vi kjøper den for. Denne avtaleformen har ifølge Statistisk sentralbyrå vist seg å være den mest lønnsomme i over 10 år.
Strømavtalen har ingen ørespåslag - kun en fast abonnementspris på 49 kr/md. Enkelt og grei - akkurat sånn det skal være.
Vi gleder oss til å levere strøm til deg!
Hva skjer nå?
Vi har registrert følgende opplysninger om deg:
Navn: Erik Løvenbalk Ribsskog
E-post: eribsskog+250770(Sensurert av johncons-blogg)@gmail.com
Telefon: +4791587593
Anleggsadresse: (Sensurert av johncons-blogg), (Sensurert av johncons-blogg) BEKKESTUA
For å sikre identifisering og ivareta personvern er vi pålagt å innhente fødselsnummer til alle nye kunder. Dette skjer automatisk og du trenger ikke foreta deg noe.
Folk flest velger NorgesEnergi!
De fleste som har byttet strømleverandør de siste 10 årene, har valgt NorgesEnergi.*
Du vil sannsynligvis snart motta en henvendelse fra din tidligere strømleverandør. Som landets ledende lavprisaktør, håper vi likevel du vil gi oss i NorgesEnergi sjansen til å bevise at vi er den rette strømleverandøren for deg.
Mer enn bare billig strøm!
Vi vil gi deg mer av den gode energien. Derfor får du som er kunde hos oss tilgang til en rekke gode fordeler og rabatter hos våre samarbeidspartnere. Sjekk ut norgesenergi.no/kundefordeler
*Kilde: Kantar Energibarometeret 2010-2020
Vi matcher prisen!
Som kunde hos NorgesEnergi kan du være trygg på at du har en god strømavtale. Får du tilbud om billigere strøm fra en annen leverandør, matcher vi prisen.
Les mer om prismatch
Ha en energisk dag!
Hilsen alle oss i NorgesEnergi
Angreskjema
Slik kan du komme i kontakt med oss
Du kan kontakte vårt kundesenter om du har spørsmål om din strømavtale eller våre tjenester. Kundeservice er åpent alle hverdager mellom 8 og 16. Du kan sende oss en e-post, melde oss på Facebook eller ringe oss på telefon 38 10 00 80.
Send e-post
Facebook
Selvbetjening på Min side
På Min side finner du blant annet informasjon om din strømavtale, kan endre kundeopplysninger og sjekke dine fakturaer. Du kan også utsette eller dele din nyeste faktura!
Gå til Min side
• NorgesEnergi AS • Kundeservice 38 10 00 80 • Postboks 608 Lundsiden • 4606 Kristiansand • www.norgesenergi.no