Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 9. november 2021

Enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Se hva som er inkludert i ditt nye TV-abonnement
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 9. november 2021 kl. 09:58
Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
Kopi: kunde.info@informasjon.canaldigital.no, kundeservice@allente.no, maja.wikman.ulrich@allente.tv, "Post (Medietilsynet)" <post@medietilsynet.no>, partner.norway@nentgroup.com, Telenor Abuse Response Team <abuse@telenor.net>, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, post <post@finkn.no>, sfovpost@statsforvalteren.no, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, firmapost@nkom.no, postmottak@sd.dep.no, Matthew.Hooper@nentgroup.com, postkasse@datatilsynet.no
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: CANAL DIGITAL <kunde.info@informasjon.canaldigital.no>
Date: tor. 4. nov. 2021 kl. 11:02
Subject: Se hva som er inkludert i ditt nye TV-abonnement
To: <eribsskog@gmail.com>


Begynn å se allerede i dag Se webversjon
Canal Digital logo Alltid underholdning
 
Kundenummer: 32838353 Min side       Kundeservice

INKLUDERT!
Oppdag hele abonnementet ditt
Med abonnement på Norgespakken har du ikke bare TV-kanaler. Du kan også se innhold i Canal Digital-appen, hvor som helst, på inntil fire mobile skjermer i tillegg til TV-en.

I appen kan du se direkte TV, Ukesarkiv og hele sesonger av populære serier fra TVNorge helt uten reklame.

Ta en liten oppdagelsesferd i ditt nye abonnement i linken under!
Oppdag innholdet ditt

Canal Digital på flere skjermer 
Kom i gang på 1-2-3
For å streame innhold på flere skjermer må du ha Canal Digital-appen på mobil, nettbrett, Smart-TV, Apple TV eller PC/Mac.
Hvis du ikke allerede har lastet den ned, gjør du det først.

Les mer om streaming på flere skjermer og hvordan du går frem i linken under.
Les mer om streaming
Canal Digital Norge AS - Postboks 150 Oppsal, 0619 Oslo Norge
Klikk her dersom du ikke lenger ønsker å motta nyhetsbrev om innhold.

Ditt personvern er viktig for oss. Les vår personvernerklæring

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter