Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 9. november 2021

Mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Se hva som er inkludert i ditt nye abonnement
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 9. november 2021 kl. 09:53
Til: juridisk <juridisk@datatilsynet.no>
Kopi: kundeservice@allente.no, maja.wikman.ulrich@allente.tv, "Post (Medietilsynet)" <post@medietilsynet.no>, partner.norway@nentgroup.com, Telenor Abuse Response Team <abuse@telenor.net>, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, post <post@finkn.no>, sfovpost@statsforvalteren.no, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, firmapost@nkom.no, postmottak@sd.dep.no, Matthew.Hooper@nentgroup.com, postkasse@datatilsynet.no
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Allente <no-reply@info.allente.no>
Date: tor. 4. nov. 2021 kl. 11:02
Subject: Se hva som er inkludert i ditt nye abonnement
To: <eribsskog@gmail.com>


Alt du trenger å vite for å komme i gang Se webversjon
Kundenummer: 32838353 Min side


– alt dette er inkludert
Premium har alt. Sport-, film- og serieelskere får full valuta med denne pakken 🎬  Vi snakker det største og beste i alt av fotball, tennis, golf, håndball, hockey, ski - you name it! 🤩

INKLUDERT! Allente-appen og Viaplay
Du får streamingtjenesten Viaplay, som er en egen app. Og du får Allente-appen. Det gir deg et enormt utvalg filmer og serier av høy kvalitet.

Zap deg rundt på kanaltur. Sjekk alt du kan streame. Utforsk alt det nye 👍
Oppdag innholdet ditt

Kom i gang med
Allente-appen
Appen vår er inkludert i abonnementet ditt. Det gir deg frihet til å se det du vil når du vil.

Med Allente-appen kan du se direkte TV på farten. Det du gikk glipp av finner du i ukesarkivet.  Fråts i filmer, serier, dokumentarer og barneinnhold, eller leie de nyeste blockbusterne.

Last ned appen på mobil, nettbrett, PC og Mac, så får du full fleks.

Les mer om streaming på flere skjermer og hvordan du går frem i lenken under.      
Mer om streaming
Aktiver Viaplay her   
Viaplay er en egen app som du må aktivere og laste ned. Du får så mye bra innhold med denne appen, så du får mye igjen for å investere et minutt på dette. 😊

Slik gjør du det:

✔️ Aktiver Viaplay i lenken under
✔️ Last ned Viaplay-appen på den skjermen du vil se
✔️ Se alt du orker!  
Aktiver Viaplay

Canal Digital Norge AS - Postboks 150 Oppsal, 0619 Oslo Norge
Klikk her dersom du ikke lenger ønsker å motta nyhetsbrev om innhold.

Ditt personvern er viktig for oss. Les vår personvernerklæring

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter