Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 9. november 2021

Mer fra Bærum

På fredag 10. september, så dro jeg ned til Bekkestua sentrum, for å handle mat.

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS.

Det er nesten umulig å gå ned til Bekkestua sentrum, (selv om man går omveier, for å slippe å gå forbi 'Hiroshima'), uten å havne på klamme/trange plasser, hvor man ofte blir gått ned, (av noen slags zombier, eller hva man skal kalle de, som oppfører seg som om de er veldig svaksynte):

IMG_20210910_214159

PS 2.

Hvis man vil ha handlevogn, så må man gå på Mega, (og ikke på Meny), kan det virker som:

IMG_20210910_215002

PS 3.

Meny-folka hadde en slapp dag, kan det virke som, (siden at ingen gadd å ta opp papp fra gulvet):

IMG_20210910_215149

PS 4.

Noen genier hadde slått av rulletrappa, (inne på Bekkestua Senter):

IMG_20210910_215738

PS 5.

Her er mer om dette:

IMG_20210910_215810

PS 6.

Enda mer om dette:

IMG_20210910_215815

PS 7.

Og enda mer om dette:

IMG_20210910_215905

PS 8.

Kaffebaren, (Steam), bruker senteret som lager, (kan det virker som):

IMG_20210910_215932

PS 9.

Utafor senteret, så var det en sparkesykkel som råkjørte, blant annet:

IMG_20210910_220259

PS 10.

På Extra så var det rot i label-ene, for syltetøy, (la jeg tilfeldigvis merke til).

De nymoderne quartz-labelene er forresten vanskelige å lese.

Man må noen ganger vippe på de, for å se hva det står.

Da var det kanskje bedre i gamle dager, når man hadde label-er, av papir/papp.

(For å si det sånn).

Så sånn var muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 11.

Her er mer om dette:

IMG_20210910_220603

PS 12.

Meny Bekkestua hadde visst et kjøttdeig-tilbud, som ikke stod i kundeavisa, (la jeg merke til på veien hjem):

IMG_20210910_222551

PS 13.

Her er mer om dette:

IMG_20210910_232131

PS 14.

Telenor-simkortet, (som jeg har blogga om i de forrige skildringene), tok det nesten to uker, å få i postkassa, (så det hadde kanskje vært bedre, hvis man kunne fått kjøpt de i matbutikkene, som i gamle dager):

IMG_20210910_233427

PS 15.

Disse burgerne, (av merket First Price), er det siste gang jeg kjøper.

Meny/Norgesgruppen hadde visst tidligere, noen kjempegode burgere, (som lå i frysedisken), som også het First Price.

(Disse vant en smakstest.

Har jeg lest i en nettavis).

Men de har visst nå bytta fabrikant, (kan det virke som), for disse burgerne vinner nok neppe noen konkurranse, (hvis jeg skulle tippe).

Så sånn er nok det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 16.

Her er mer om dette:

IMG_20210912_025832

PS 17.

Sånn så denne varen ut før, (da den vant en annen smakstest):

så ut sånn før

https://www.klikk.no/foreldre/first-price-hamburgere-3683964

PS 18.

TV2 kåret First Price til vinneren, av en 'frysedisk-hamburger'-test i 2019, (men jeg lurer på om Norgesgruppen har endret oppskriften, på sin EMV-vare, (som First Price er), siden den tid):

nok ikke i år

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter