Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 25. november 2021

Mine flomoffer-slektninger, (som jeg aldri har møtt, siden at de er ganske langt ute i slekta), Kjell Arild 'KARisma' Ribsskog og Kari-Anne 'Sula' Ribsskog, (som min Arvato Liverpool-kollega Margrethe Augestad lurte på om jeg kjente, siden at de var så mye i nettavisene), ble visst sinte på Flatanger kommune, i tida etter at huset deres nesten ble tatt av elva

slektninger

https://www.namdalsavisa.no/flomoffer-sint-pa-flatanger/s/5-121-641018

PS.

Disse er også kjente, for å ha drevet med webdesign.

(Hu jenta, (min firemenning Kari-Anne Ribsskog), hadde månedens hjemmeside osv., (på SOL vel), på slutten 90-tallet.

Noe sånt).

Og disse bor nå, i Brumunddal/Mjøs-distriktet.

Hvor Kjell Arild også bodde, på 80-tallet, (da han var leder i Oppland FRP, (og ungdomsklubben Tusseladdene), var det vel).

Så om de flytta ned til Østlandet igjen, som en slags protest, (mot Flatanger kommune).

Hm.

Så sånn var muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter