Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 25. november 2021

Nå skulle jeg egentlig sendt klage-mailer om nettmobbing. Men jeg fant noe som minner om sovjetstat, (hos Brukerklagenemda for elektronisk kommunikasjon), må man vel si. Deres mailadresse er visst bare lov å bruke, for offentlige instanser osv., (kan det virke som)

sovjet kontakt

https://www.brukerklagenemnda.no/kontakt-oss/

PS.

Jeg mener at vi lærte på handel og kontor, (hvor jeg gikk tre år på andre halvdel av 80-tallet).

At det er kunden/borgeren sitt privilegium, å velge korrespondanse-metode.

Men her kan det virke som, at borgerne _må_ bruke web-mail, (som jeg har kalt det tidligere på bloggen).

Mens andre myndigheter osv., kan sende vanlig e-post.

Og web-mail er upraktisk, (noe jeg har blogget om tidligere).

Her skulle jeg bare sende en kopi-mail, og da kan man ikke bruke sånne web-skjema, for å sende mail.

Og får man en kopi av mailen?

Det vet man ikke før man har trykket på send-knappen.

Så web-mail er lunefullt, (som jeg har blogget om tidligere).

Enten så mister man oversikten, over hva man har skrevet, (ved at man ikke får kopi).

Ellers så blir man en dumming, som driver med dobbelt-arbeid, (siden at man har tatt unødvendige screen-shoots), som de sa i Rimi.

Da er det kanskje bedre å bare sende vanlige mailer.

Da beholder man en kopi, i sitt mail-program.

Og man kan også sende kopier, til relevante mail-adresser, (for å oppdatere/informere disse).

(For å si det sånn).

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 2.

Jeg kan også ta med om, at disse, (Nasjonal Kommunikasjonsmyndighet/Brukerklagenemnda), aldri gjør jobben sin.

Jeg har sendt de mer enn hundre klager nå, (må det vel være), på mobil/internett-firma.

Men de har ikke irettesatt noen av disse firmaene, på noen som helst måte, (for å si det sånn).

Så dette er sløsing med skattebetalernes penger, (og korrupsjon av verste sort), må jeg si.

(Noe sånt).

Så sånn er nok det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter