Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 21. november 2021

Nå synes jeg at Thomas Seltzer blander børs og katedral, (noe han beskyldte meg for å gjøre, i TV-programmet Tweet 4 Tweet, for bortimot ti år siden)

blander børs og katedral


PS.

Da de, (Thomas Seltzer og Jenny Skavlan), beskyldte meg for å blande børs og katedral, så var det bare dumt.

For eksempel Linnea Myhre klarte ikke å leve av å blogge.

Så hu jobba på Bunnpris og Joker, (har jeg lest på bloggen hennes, i dag, på Wayback Machine, (for det var om henne, i en nettavis nå, om at hu liksom hadde brent sin blogg, som hu sa, men det finnes fortsatt rester av den der)).

Så når hu pene blondina, ikke klarte å leve, av å blogge.

Så skal liksom jeg klare det.

Det tror jeg at er å tro på julenissen.

Så at man da starter en nettbutikk, for å prøve å komme seg bort fra the Jobcenter, (i England).

Og så skal man da få høre, at man gjør noe feil, (når man viser initiativ).

Da blir det russisk, (vil jeg si).

(Noe sånt).

Og det er ikke sånn, at jeg har hatt som noe mål i livet, å være varsler.

Jeg er egentlig en A4-person, som vil ha fremgang i livet, (både når det gjelder karriere, og alt som følger med).

Men det har blitt sånn, at jeg synes, at jeg burde varsle, om alt tullet som foregår.

Siden at jeg ikke får mine rettigheter, (fra myndighetene osv.), når jeg ber om de.

(Og jeg har kanskje oppført meg litt mer ansvarlig, enn jeg ellers ville ha gjort.

Siden at jeg har havnet i Heimevernet osv., (uten å ha søkt meg dit selv), etter endt førstegangstjeneste og rep.-øvelse.

For å si det sånn).

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 2.

Her er mer om dette:

linnea myhre blogg

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter