Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 13. februar 2022

Min søsters venninne Cecilie Hyde, er/var visst medlem av Svelvik Røde Kors. (Fra Svelviksposten 9. oktober 1997)

urk


Som jeg har skrevet om, i Min Bok.

Så var det sånn, (på begynnelsen/midten av 80-tallet).

At min søster Pia og stesøster Christell, først drev med RS og så med URK.

(I Svelvik)

Og RS det betyr Rytmisk Sportsgymnastikk.

Og URK det betyr Ungdommens Røde Kors.

Og da tenker jeg nå, at det muligens var sånn, at Cecilie Hyde også drev med URK.

(Siden at hu visst var medlem, av Svelvik Røde Kors, på 90-tallet.

For å si det sånn).

Så det kan muligens ha vært, på grunn av dette 'URK-greiene', (som jeg aldri var med på).

At Pia kjente Cecilie Hyde.

(Som Pia blant annet dro med hjem til meg, (i Leirfaret), hver dag/natt, i en periode, (på flere uker/måneder), skoleåret 1988/89.

Og som hu seinere beskyldte, for å være lesbisk, (ovenfor vår mor).

Våren/sommeren 1993.

Husker jeg).

Så sånn var muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 2.

Han 'nissen', med den pokalen, nederst til venstre på bildet overfor.

Det er forresten Pia og Christell sin tidligere klassekamerat Audun Kleven.

Som var i samme gjeng, som min klassekamerat/uvenn Geir Arne Jørgensen, på Sand.

(Hvor jeg pleide å spise middag, hos min farmor, hver dag etter skolen, på 80-tallet.

For å si det sånn).

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter