Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 30. mars 2022

Nå prøvde jeg å klage på fryser-skaden, men de maste om ordre-nummer og da klarte jeg å lukke Power-fanen, og når jeg prøvde igjen, så var chatten stengt

Chatbot1 er nå med i samtalen
19:37

Chatbot1
19:37
Jeg videresender deg til en ledig kollega med en gang, det kan være litt ventetid men hold chatten åpen mens du venter.
Chatbot1 har forlatt samtalen
19:37
Osman er nå med i samtalen
19:37

Osman
19:37
Hei. Hva kan jeg hjelpe deg med?
19:37
Du
Hei
19:38
Du
det var et par bulker i fryseren jeg fikk fra dere i dag

Osman
19:38
Har du bilder av bulkene? :)
19:38
Du
hadde varene velt på biler, lurer jeg
19:38
Du
et sec

Osman
19:39
også trenger jeg ordre nr ditt :)
19:39
Du
IMG_20220330_191830.jpg
19:39
Du
et sec
Osman har forlatt samtalen
19:42
Samtalen er avsluttet
19:42

PS.

Her er mer om dette:

Chatbot2 er nå med i samtalen
20:00

Chatbot2
20:00
Beklager, men vår chat er stengt.
Chatbot2 har forlatt samtalen
20:00
Samtalen er avsluttet
20:00 

PS 2.

Nettstedet til Power, gjør PC-en litt treig.

(For nettstedet er så tungt/stort).

Så jeg måtte restarte PC-en, blant annet.

(Noe jeg ikke har gjort på mange dager/uker.

For å si det sånn).

Og chattinga gikk også treigt, (husker jeg).

(På grunn av det samme).

Og så måtte jeg finne fram bilde og ordrenummer, og det ene med det andre.

Så det ble jo som noe slags hundsing, (mer eller mindre), må man vel si.

Jeg måtte jo taste inn navn og mail-adresse før chattinga starta.

(Det er vel rart, at de ikke finner ordre-nummeret selv, (når man taster inn navn osv.).

Må man vel si).

Og så har de et sånt kjempelite chat-vindu, (nederst på skjermen), som man skal chatte i, da.

Så dette var bånn i bøtta.

(Må jeg si).

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte på.

Med hilsen

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter