
https://www.reddit.com/r/norge/comments/u8apil/bestilt_i_annet_navn/
PS.
Jeg bruker gratisversjonen av StatCounter (en trafikk-analyse-tjeneste) på johncons-blogg, og der kan jeg se hvilke nettsteder som sender trafikk til bloggen:

PS 2.
Så et av hovedproblemene.
Det er at man møter 'airheads', når man prøver å varsle om/bekjempe dette.
En airhead, i en kundeservice-avdeling, kan sitte en hel dag, og skryte av, hvor flinke de er, osv.
Men de nekter å rydde opp ordentlig, (og sende det opp til sjefen, som vel er mer vant til å løse sånne problemer).
Så idioter, (som aldri burde ha jobbet med kundeservice), ødelegger en del.
(For å si det sånn).
Og derfor blir det mange timers arbeid etterhvert, på grunn av dette.
Og det blir etterhvert nesten som jobben ens, å prøve å rydde opp, etter disse nett-trollene.
(For å si det sånn).
Så sånn er det.
Bare noe jeg tenkte på.
Med hilsen
Erik Ribsskog

PS 2.
Så et av hovedproblemene.
Det er at man møter 'airheads', når man prøver å varsle om/bekjempe dette.
En airhead, i en kundeservice-avdeling, kan sitte en hel dag, og skryte av, hvor flinke de er, osv.
Men de nekter å rydde opp ordentlig, (og sende det opp til sjefen, som vel er mer vant til å løse sånne problemer).
Så idioter, (som aldri burde ha jobbet med kundeservice), ødelegger en del.
(For å si det sånn).
Og derfor blir det mange timers arbeid etterhvert, på grunn av dette.
Og det blir etterhvert nesten som jobben ens, å prøve å rydde opp, etter disse nett-trollene.
(For å si det sånn).
Så sånn er det.
Bare noe jeg tenkte på.
Med hilsen
Erik Ribsskog