Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 3. april 2022

Jeg sendte en e-post til 365Direkte

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Avslått: ERIK LØVENBALK RIBSSKOG referansenr.: 17807568
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 3. april 2022 kl. 21:36
Til: soknad@365direkte.no
Kopi: postkasse@datatilsynet.no, database@no.experian.com, ksdb.no@bisnode.no
Hei,

jeg får penger av Nav hver måned, (ihvertfall i teorien), men det kan man vel ikke se på selvangivelsen.

Det er noen nett-troll, (som jeg rapporterer om til Datatilsynet), som bestiller masse 'dritt', i mitt navn, (eller i tulle-versjoner av mitt navn), på nettet.

Så jeg får kredittanmerkninger hele tiden, (for det er vanskelig å få med seg alt).

Og Nav er like ille.

Nå forlanger de at jeg skal klare meg uten penger fram til 20. april.

Og vaskemaskinen har røket.

Jeg har avtale med mine kreditorer (fra 90-tallet) om at jeg skal betale gjelden, når jeg har fått meg en ny jobb.

Men i mellomtiden så trenger jeg et lån, (som får første-prioritet), på kanskje 5.000 eller 10.000, til ny vaskemaskin og mat.

Så det er det jeg søker om.

Og om det er et kredittkort eller lån, det er ikke så nøye.

Mvh.

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ---------
Fra: kundeservice@365direkte.no <kundeservice@365direkte.no>
Date: søn. 3. apr. 2022 kl. 21:23
Subject: Avslått: ERIK LØVENBALK RIBSSKOG referansenr.: 17807568
To: <eribsskog@gmail.com>


Søknad om 365Privat MasterCard

Vi kan dessverre ikke innvilge din søknad om 365 Privat MasterCard.

Vi har en automatisk behandling av alle våre søknader som baserer seg på tidligere års ligningstall, eiendomsregisteret og kredittopplysninger hentet fra Bisnode Credit AS

Vi begrunner ikke avslag, men dersom du mener avslaget er feilaktig kan vi gjennomføre en manuell vurdering av din søknad. For å kunne gjøre dette trenger vi kopi av siste års selvangivelse samt siste måneds lønnslipp.

Dokumenter kan sendes per fax til 85407961 eventuelt skannes og sendes til soknad@365direkte.no.

Merk dokumentene "revurdering søknad 365Privat".

Du kan ikke svare direkte på denne e-posten.

Med vennlig hilsen

365Direkte - en enhet i Danske Bank

PS.

Da jeg søkte om dette kredittkortet.

Så måtte jeg forresten gjennom EU sin 'Nazi-Tyskland'/'Storebror ser deg'-selvangivelse.

De spurte hvor mye penger jeg skulle sette inn på min konto, i Den Danske Bank, hver måned, osv.

Og det for å søke om et _kredittkort_.

Det er jo fullstendig molbo-aktig.

(Må jeg si).

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter