Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 3. april 2022

Jeg sendte en melding til Nordea

nordea melding

PS.

Her er meldingen fra Nordea:

melding jeg svarer på

PS 2.

Her er chatten som dette begynte med:

Nordea
I går
Velkommen til den nye nettbanken! Jeg er Nova 👋
Nordea
I går
Jeg kan gi deg rask og enkel hjelp, og kobler selvfølgelig inn et menneske om vi trenger det.
Nordea
I går
Hvordan kan jeg hjelpe deg? 😊
Kunde
I går
kan jeg få snakke med en person
Nordea
I går
En kollega tar snart over chatten, og vil kunne se hva vi har snakket om 😊
Kunde
I går
hei
Kunde
I går
jeg har brukskonto hos nordea
Nordea
I går
Stemmer
Kunde
I går
og så har nav surra med et vedtak, så jeg får ikke penger til mat osv. før 20. april
Kunde
I går
så jeg lurte på om jeg kunne søke på en kassakreditt, på cirka 1.000 kroner, eller noe lignende
Kunde
I går
sånn at jeg har til mat osv., fram til 20. april
Kunde
I går
helst 2000 eller 5000, men 1.000 er bra det og
Nordea
I går
Vi kan dessverre ikke innvilge noe her og nå, men du kan søke om det via følgende link: https://www.nordea.no/privat/vare-produkter/lan-og-kreditt/billan-forbrukslan-og-andre-lan/sok-om-kontokreditt.html
Kunde
I går
ok, jeg får prøvde det da
Kunde
I går
thanks
Nordea
I går
Bare hyggelig og lykke til :)

PS 3.

Hu jeg chatta med kalte seg Mariann.

(Sånn som jeg husker det).

Men nå står det bare: 'Nordea'.

Så det er litt rart, (at de endrer på loggen).

(Må man vel si).

Så sånn er vel det.

Bare noe jeg tenkte på.

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS 4.

Det var også sånn.

At det ikke gikk an, å svare, på Nordea sin melding.

Man måtte trykke på: 'Ny melding'.

(Noe sånt).

Og jeg fant heller ikke noe mail-adresse, (til Nordea), på Nordea sitt nettsted.

Så det ble til at jeg bare sendte ny melding, fra nettbanken.

(Istedet for å sende en mail, med kopi, til Finansklagdenemda/Bankklagenemnda, (som jeg tidligere har klaget på Nordea til).

For å si det sånn).

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter