Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 27. juni 2022

Da jeg bestilte denne pakken, så stod det at den skulle leveres i dag. Men nå står det at den skal leveres i morgen. Hm

hm instabox

PS.

Her er mer om dette:

jøder som hitler ikke klarte å drepe

PS 2.

Jeg må si at Lyko stigmatiserer/demaskulerer menn.

Når de kaller hårfarge for menn en: 'Skjønnhetsleveranse'.

Lyko er visst noen polske jøder, som Hitler ikke klarte å drepe under krigen.

Og som så emigrerte til Sverige.

Og de har drevet med frisør-virksomhet.

Og de har først solgt hår og skjegg-produkter.

Og så har de seinere også begynt med kosmetikk/sminke.

Og når menn da bestiller hårpleie-produkter.

Så kaller det: 'Skjønnhetsleveranse'.

Jeg må si at det er noe slags 'forekling'.

(I mangel av et 'ordentlig' ord).

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte på.

Erik Ribsskog

PS 3.

Her er mer om dette:

lyko historie

https://lyko.com/no/info/lykos-resa-fran-koncentrationslager-till-toppmodern-e-handel

PS 4.

Det står vel forresten ikke, at Lyko-slekten, er jøder, i PS-et overfor.

Men da er de muligens kommunister.

For det var vel for det meste jøder og kommunister som nazistene satt i konsentrasjons-leire (i mange år).

(For å si det sånn).

Så sånn er muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 5.

I Amerika så sier de for eksempel: 'Grooming'.

Og det er noe som menn gjør, at de prøver å holde utseendet sitt ved like.

(Noe sånt).

Men det betyr ikke at de sminker seg, for å se vakrere/penere ut.

Det er to forskjellige ting, mener jeg.

Men dette har visst gått Lyko hus forbi.

(For å si det sånn).

Så sånn er visst det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 6.

Grooming kan man vel forresten nesten ikke si lenger.

For politiet bruker det ordet, om folk som chatter på en spesiell måte, med mindreårige.

(Noe sånt).

Det var vel noe de begynte med, over natta, tror jeg.

(Noe sånt).

Så sånn var vel det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 7.

Instabox-gründeren ser vel ikke så vestlig ut, med sitt helskjegg osv. (hm):

vestlig

https://martech24.com/no/selskapet-har-revolusjonert-nordisk-last-mile-mot-medgrunder-alexis-priftis/

PS 8.

Ifølge Dagbladet.no i dag, så var det sånn, at de som måtte sitte i konsentrasjonsleir, var jøder, romfolk, regimemotstandere og homofile:

konsentrasjonsleir

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter