Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

mandag 27. juni 2022

Og enda enda enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: 👋 Welcome to the Displate family!
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 27. juni 2022 kl. 06:40
Til: support@displate.com
Kopi: postkasse@datatilsynet.no, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, post <post@finkn.no>, sfovpost@statsforvalteren.no, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, metalposters@displate.com
Hei,

dere må prøve å finne ut hva som har skjedd her.

(For jeg har ikke kontaktet dere).

Og så har jeg også rett til, (mener jeg), å få vite, hva dere akter å foreta dere, for å forhindre, at noe lignende skjer, med andre 'Hvermansen-folk', i fremtida.

Med hilsen

Erik Ribsskog


tir. 25. jan. 2022 kl. 17:55 skrev Displate Client Experience Team <support@displate.com>:
##- Please type your reply above this line -##
Your request (614545) has been updated. To add additional comments, reply to this email.

Displate Client Experience Team (Displate)

Jan 25, 2022, 17:55 GMT+1

Hello Erik,

Thank you for your email.

Please allow us to reply in English as we don't speak Norwegian, sorry about that. 

Please rest assured that the email you received and forwarded to us was a standard welcome email sent when someone subscribes to our newsletter. We can see there is a dot between "e" and "r" in the email address stated - e.ribsskog@gmail.com therefore your email eribsskog@gmail.com is being treated by Gmail as the same email address. We're very sorry but we have no influence on that. 

Additionally, we checked our system and your email address is not in our database, hence there is no communication sent to you.

Please do not hesitate to contact us again if we can be of any help,

Have a good day,
Best regards,

Adam Staszak
Client Service Coordinator

icon

www.displate.com

Erik Ribsskog

Jan 20, 2022, 14:10 GMT+1

Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: Displate <metalposters@displate.com>
Date: lør. 9. okt. 2021 kl. 10:00
Subject: 👋 Welcome to the Displate family!
To: <e.ribsskog@gmail.com>


Displate Metal Posters
 
Displate Metal Posters
Greetings, fellow collector!

This is your Displate Detective, here to help you capture your most wanted Displates. I have a hunch, this might be the beginning of a beautiful friendship... and a collection!

 

Start by listening to your passion(s). Don't hold back – we've got everything: movies, cars, videogames, anime, space, cats, space cats!

 

Many of them come from our official partners, such as Star Wars, The Witcher, Marvel, NASA, Bethesda, Animal Planet, or Peaky Fookin’ Blinders.

 

But if that sounds a little overwhelming, below you'll find our usual suspects. Or start your own investigation here:

Find your Displates
Mgnet mounting system
Displate is a durable magnet-mounted metal print

 
Wow Displate
 
A treat for true collectors

No tools required
Easy to set up, switch & combine with other designs

Collect Your Passions

Gaming metal posters
 
Displate Gaming Metal Posters
Get them now
Japanese & Asian metal posters
 
Displate Japanese and Asian Metal Posters
See more of those
Sports metal posters
 
Displate Sport Metal posters
Shop now
Abstract art metal posters
 
Displate Abstract Metal Posters
 
Decorate your wall
Soooo easy to mount on your wall

Displate easy magnet mounting system
Ever heard of these guys? 

Displate Brandshops Metal Posters
 
Check out all brands
What's so special about Displate? 

1 tree planted for each Displate
 
1 Displate sold = 1 tree planted

Displate print on metal
Durable and top quality posters

Displate Metal Posters Artists
Designs created by Artists

Learn more
...or get in touch with us 💬

Facebook Instagram Twitter Pinterest
This email is a service from Displate. Delivered by Zendesk

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter