Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

lørdag 30. juli 2022

Enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Kofirafagm, your search for a partner is in your hands!
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 30. juli 2022 kl. 05:53
Til: postkasse@datatilsynet.no
Kopi: info@members.elitesingles.com, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, post <post@finkn.no>, sfovpost@statsforvalteren.no, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>
Hei,

dette er trakassering som følge av identitetstyveri, (virker det som).

(Jeg har ikke kontaktet disse).

Vennligst rydd opp!

Med hilsen

Erik Ribsskog

PS.

Jeg sender fortsatt om identitetstyveri til Datatilsynet, (siden at det ikke
virker helt klart, hvem andre jeg burde sende om dette til, synes
jeg).


---------- Forwarded message ---------
Fra: EliteSingles <info@members.elitesingles.com>
Date: tir. 26. jul. 2022 kl. 02:27
Subject: Kofirafagm, your search for a partner is in your hands!
To: <eribsskog@gmail.com>



Take the initiative and find the right partner for you! | Web Version


Take the initiative and find the right partner for you!





Dear Kofirafagm

You have not yet completed your profile. However, our experience shows clearly that members with a complete and detailed profile are contacted much more frequently!




First impressions are extremely important
Use your profile to show who you are and why it pays to get to know you! After all, would you not be more inclined to contact a member that had a complete and interesting profile? So do not wait any longer! Log in now and update your "About Me" section.
Complete My Profile >>




Yours truly,
The EliteSingles team



If you would like to send us a message, please do not reply to this mail but instead use our customer care contact form.



facebook twitter App Store Google Play
You are receiving this email because you are registered with the e-mail address eribsskog@gmail.com at EliteSingles.  
Forgotten your password? Request a new one here!  

To adjust your individual email notification settings, please click here
To stop receiving our emails, please click here

Questions about EliteSingles? Visit our help page or contact our Customer Care team.

EliteSingles LLC | 874 Walker Rd. Ste C | Dover, Delaware 19904
Company Information | Contact: support@elitesingles.com

Start your search for the right partner | Web Version


Complete the free personality test now!



You have registered on EliteSingles, but not yet completed our personality test. Once you have completed the personality test, we can introduce you to compatible members that meet your expectations for relationship.

Log in to your EliteSingles account now with your email address, eribsskog@gmail.com, and your password, to complete the free personality test and find your partner for a fulfilling, lasting relationship!


Complete My Test >>








Yours truly,
The EliteSingles team


If you would like to send us a message, please do not reply to this mail but instead use our customer care contact form.



facebook twitter App Store Google Play
You are receiving this email because you are registered with the e-mail address eribsskog@gmail.com at EliteSingles.  
Forgotten your password? Request a new one here!  

To adjust your individual email notification settings, please click here
To stop receiving our emails, please click here

Questions about EliteSingles? Visit our help page or contact our Customer Care team.

EliteSingles LLC | 874 Walker Rd. Ste C | Dover, Delaware 19904
Company Information | Contact: support@elitesingles.com

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter