Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: The Billetto Organiser Experience
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 30. juli 2022 kl. 07:00
Til: Billetto Support <support@billetto.co.uk>
Kopi: postkasse@datatilsynet.no, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, post <post@finkn.no>, sfovpost@statsforvalteren.no, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, fmoavsh@statsforvalteren.no
Hei,
i min forrige mail, så ba jeg om at dette skulle bli sendt til en overordnet.
Jeg kan ikke se at det har skjedd.
Så det må jeg klage på.
(Jeg ønsker å vite navnet, på det nett-trollet, som har bestilt dette, i mitt navn.
Og jeg ønsker å bli informert angående, hva dere akter å foreta dere, for å hindre at noe lignende skjer igjen).
Skjerpings!
Erik Ribsskog
tir. 15. feb. 2022 kl. 15:41 skrev Billetto Support <support@billetto.co.uk>:
##- Skriv svaret ditt over denne streken -##
Sabrina (Billetto)
15. feb. 2022, 15:41 CET
Hej Erik
Tak for din mail.
Vi har besvaret alle dine hevendelser tilbage i 2021, som du har sendt til os i januar, april, juni, samt oktober måned.
Din konto blev slettet tilbage i 2021, det samme gjorde alt informationen tilknyttet kontoen.
Sig til hvis der er andet jeg kan hjælpe med.
Ha en dejlig dag/Have a lovely day
Med Venlig Hilsen/Best Regards
Sabrina
Customer Relations Manager
Billetto Denmark
Erik Ribsskog
13. feb. 2022, 22:53 CET
This is a follow-up to your previous request #172386 "Re: Klage/Fwd: The Billetto..."
Hei,
jeg synes det virker litt som, at dere ikke tar dette helt på alvor.
Så det må jeg klage på.
Jeg ønsker å heller få svar fra en overordnet om dette.
(Jeg ønsker å vite navnet, på det nett-trollet, som har skrevet/bestilt dette, i mitt navn.
Og jeg ønsker å vite, hva dere akter å foreta dere, for å hindre at noe lignende skjer igjen).
Skjerpings!
Erik Ribsskog
man. 18. okt. 2021 kl. 15:21 skrev Billetto Support <support@billetto.co.uk>:
Denne e-posten er en tjeneste fra Billetto.