Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

torsdag 25. august 2022

Nå fikk jeg en hybel-vaskemaskin fra avXperten på døra

IMG_20220825_173516

IMG_20220825_173641

IMG_20220825_173810

PS.

Det er kanskje rart, at vaskemaskinen heter Adler.

Siden at min danskfødte mormor sin tante (Magna 'Meme' Adeler f. (Gjedde) Nyholm) var gift med den siste baron Adeler (i Danmark).

Men det var den billigste vaskemaskinen jeg fant på nettet.

(Den kosta cirka 1.100,- med frakt.

Var det del).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 2.

Det var også sånn.

At PostNord sitt varslingssystem ikke funka.

Så vaskemaskinen stod der, i bortimot en halvtime, før jeg så at den var levert.

Så det var bare flaks at ingen rappa den.

(For å si det sånn).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 3.

Hva er av og på her (hm):

av og på hm

PS 4.

Den vaskemaskinen er selvfølgelig ikke så bra, som en vanlig vaskemaskin.

Kokvask (som 'Ungbo-Wenche' anbefalte i sin tid, for undertøy, sengetøy og håndklær).

Det funker jo ikke.

(For man må bruke vann fra springen.

For å si det sånn).

Så jeg vasker to ganger (når det gjelder undertøy, sengetøy og håndklær).

(En gang med flytende Omo.

Og en gang med klor).

Og så må man også skylle vasken.

(Enten for hånd.

Eller ved å vaske en eller to ganger uten vaskemiddel.

Noe sånt).

Og man får ikke vaska så mye tøy av gangen.

(Og man bør også satse på hvitt undertøy.

Siden at kloren bleiker andre farger.

For å si det sånn.

Og for å få vann oppi vaskemaskinen.

Så pleier jeg ikke å bruke den medfølgende slangen (for det er ikke så lett å få til).

Men jeg pleier bare å fylle en bøtte med vann, et par ganger, og helle oppi.

Jeg hadde et par sånne vaskemaskiner, da jeg bodde i Keith Court (i Walton/Liverpool) hvor jeg bodde fra 2012 til 2014.

For å si det sånn).

Så det er kronglete.

(Må jeg si).

Men Nav/Arbeids og inkluderings-departementet trenerer min søknad, om støtte, til ny vaskemaskin.

(Etter at den gamle, nå har gått i stykker.

Etter at den har funka sånn halvveis (Elkjøp leverte en vaskemaskin uten varmeelement/varmefunksjon) i fire år nå).

Så sånn er det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter