Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

tirsdag 13. september 2022

Og enda enda enda mer om nettmobbing

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
LOS Kundeservice - Din henvendelse CRM:0448000339
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 13. september 2022 kl. 16:34
Til: LOS Kundesenter <kundesenter@los.no>
Kopi: kundeservice@glitreenergi.no, Bærum Kommune <post@baerum.kommune.no>, calmquist@eurojuris.no, Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>, Gudbrandsdal Energi AS <marked@ge.no>, NKOM <firmapost@nkom.no>, postkasse@datatilsynet.no, Runcorn Office <runcornoffice@taroe.org>, Info <info@tpas.org.uk>, Phso Enquiries <phso.enquiries@ombudsman.org.uk>, tr@forbrukertilsynet.no, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, abuse@telia.com, morten.schau@elvia.no, trl@nve.no, rme@nve.no, kom@nve.no, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>, post <post@finkn.no>, LbF Leieboerforeningen <lbf@lbf.no>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, "post@sivilombudsmannen.no" <post@sivilombudsmannen.no>, sfovpost@statsforvalteren.no, kundeservice@hafslundstrom.no, kundeservice@mail.efi.no, boligbistand@baerum.kommune.no, NorgesEnergi <kundeservice@norgesenergi.no>, juridisk <juridisk@datatilsynet.no>, kundeservice <kundeservice@renroros.no>, Lowell Norge AS <strom.no@lowell.com>, Postmottak ASD <postmottak@asd.dep.no>, Lowell Norge AS <svc.no.nova@lowell.com>, Lowell Norge - kundesenter <kundesenter.no@lowell.com>, Ragnhild.Ask.Connell@glitreenergi.no, elklage@elklage.no, tryggstromhandel@dnvgl.com, pal.skjaeggestad@glitreenergi.no, Bodø Energi AS <kunde@bodoenergi.no>, post@elhub.no, trond.skjellerud@elvia.no, nve@nve.no, kundeservice@fortum.com
Hei,

dette har jeg tidligere tatt med din kollega Vilde, blant annet.

Så det blir litt kjedelig å gjenta seg selv.

Så jeg ønsker å heller få svar fra en overordnet om dette.

Som sagt så begynte Bærum kommune å 'gnåle' om LOS (på kontrakten) da jeg skulle fornye husleie-kontrakten, under coronaen, i fjor sommer.

Og byråkratene i Bærum (som Nav-Steinar og Boligbistand-Bjørn) de er ofte ordknappe/innesluttede, og det på tross av at Bærum kommune/Nav Bærum ofte har sære løsninger (når det gjelder 'bilag-innlevering', plen-klipping og kabel-TV-avtaler) som det nok vanligvis ville vært naturlig å forklare/informere borgerne/kundene om.

Så det er kanskje bedre om LOS forklarer om dette samarbeidet (må det vel antagelig være snakk om) med Bærum kommune.

Hvorfor er LOS så gjevt.

Bærum kommune skrev på kontrakten at de forbeholdt seg retten, til å bytte strøm-avtale, i mitt navn, til LOS.

Men så har de seinere snudd, og og sagt at det var feil, for det gjaldt bare ny-innflyttede.

(Selv om det stod svart på hvitt, på kontrakten).

Så dette må jeg klage på.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


fre. 11. feb. 2022 kl. 15:53 skrev LOS Kundesenter <kundesenter@los.no>:
Hei Erik,

 

Takk for at du tar kontakt med oss.

 

Ut fra hva jeg kunne se på skjermbildene kommer disse meldingene fra Glitre Energi AS. Jeg har også søkt opp navnet ditt og finner ikke noe kundeforhold hos LOS AS.

Her ville jeg tatt kontakt med din strømleverandør, Glitre Energi AS på 31 00 15 50, eventuelt via kontaktskjema på deres nettsider vedrørende spørsmål du måtte ha.

 

Ønsker deg en riktig god helg!

Med vennlig hilsen 
Frode | Kunderådgiver
T: 3860 8500 | kundesenter@los.no
LOS AS 
Kjøita 18, 4630 Kristiansand
Postboks 603 Lundsiden, N-4606 Kristiansand
los.no | Facebook: losenergi
Åpningstider
T: 8:30 – 16.00 | FB: 8.00 – 16.00

 



  ------------------- Opprinnelig melding -------------------
Fra: eribsskog@gmail.com;
Mottatt: Tue Feb 01 2022 18:55:52 GMT+0100 (sentraleuropeisk normaltid)
Til: kundeservice@glitreenergi.no;
Kopi: 1. KS Privat <kundesenter@los.no>; Bærum Kommune <post@baerum.kommune.no>; politikk@hoyre.no; marked@ge.no; firmapost@nkom.no; postkasse@datatilsynet.no; runcornoffice@taroe.org; info@tpas.org.uk; phso.enquiries@ombudsman.org.uk; tr@forbrukertilsynet.no; inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no; abuse@telia.com; morten.schau@elvia.no; trl@nve.no; rme@nve.no; kom@nve.no; post@akademikerforbundet.no; post@finkn.no; lbf@lbf.no; hrwuk@hrw.org; amnestyis@amnesty.org; post@sivilombudsmannen.no; sfovpost@statsforvalteren.no; kundeservice@hafslundstrom.no; kundeservice@mail.efi.no; boligbistand@baerum.kommune.no; kundeservice@norgesenergi.no; juridisk@datatilsynet.no; kundeservice@renroros.no; strom.no@lowell.com; postmottak@asd.dep.no; svc.no.nova@lowell.com; kundesenter.no@lowell.com;
Emne: Tekstmeldinger

Hei,

dere sender meg tekstmeldinger nesten daglig, hvor dere skriver om: 'Min Side', osv.

Hva skal dette bety?

Erik Ribsskog

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter