Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

søndag 6. november 2022

Jeg sendte en e-post til Farmasiet

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Klage/Fwd: Klage/Fwd: Fw: Sendingsbekreftelse på ordre 203053872
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 6. november 2022 kl. 18:11
Til: Farmasiet Kundeservice <kundeservice@farmasiet.no>
Kopi: office@verdane.com, Farmasiet Kundeservice <kundeservice@farmasiet.no>, post <post@finkn.no>, sfovpost@statsforvalteren.no, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, eian@eianadvokat.no, support@porterbuddy.com, komplett@komplett.no, post@canica.no, abuse@telia.com, postkasse@datatilsynet.no, frida.einarson@verdane.com, ellinor.schrewelius@verdane.com, press@verdane.com, fundmanager@verdane.com, post@hageselskapet.no
Hei,

dere kan kanskje bruke den rabatten til å sende en sånn dildo til Christell.

Hu var så glad i sånt før ihvertfall.

Skjerpings!

Erik Ribsskog

PS.

Jeg har forresten jobbet i en del uker, på Hageselskapet sitt lager, på Tøyen (som del av en praksisplass fra Arbeidsformidlingen, høsten 1990).

Og jeg kan ikke huske at det skjedde en eneste plukkfeil der.

Og det tullet med sjåføren på toppen av dette igjen.

Det blir som at lynet slår ned to ganger på samme sted, vil jeg si.

Så det synes jeg at høres litt drøyt ut.

Så jeg vil gjerne ha svar fra sjølve Verdane om dette.

Skjerpings!


søn. 6. nov. 2022 kl. 17:49 skrev Henriette (Farmasiet Kundeservice) <kundeservice@farmasiet.no>:
Skriv over her når du svarer på e-posten
Vi har nå svart på henvendelsen din, 111112. Dersom du ønsker å svare oss skriv inn på toppen her.

Henriette (Farmasiet)

6. nov. 2022, 17:49 CET

Hei!
 
Plukkfeil kan skje dessverre. Her har enten den som plukket tatt fra feil hylle på lageret, eller så har det ligget feil vare på lokasjonen. Jeg har tatt avviket videre med lageret slik at dette blir undersøkt og rettet opp i, slik at det ikke skjer igjen.
Vi har dessverre ingen gavekort hos oss, men du skal selvsagt få en rabattkode som en kompensasjon fra oss:
Rabattkoden er: BV781G
Den gir 30% rabatt på 1 kjøp. Rabattkoden er gyldig i 1 måned fra og med i dag. Gjelder ikke allerede rabatterte varer, enkelte varemerker, legemidler og varer dekket av det offentlige.
 
Ønsker deg en fin kveld!
Med vennlig hilsen Henriette, Apotektekniker/Kunderådgiver farmasiet.no

FARMASIET, kundeservice telefon 33 74 03 24
mandag til fredag
kl. 09:00-15:30
www.farmasiet.no

Norges største nettapotek, alltid åpent der du
er.

Erik Ribsskog

5. nov. 2022, 21:03 CET

Hei,

det synes jeg at høres ut som en litt rar forveksling.

Men dere vet kanskje at min stesøster Christell Humblen fyller 50 neste helg.

Og så har dere sendt meg noe som hu pleier å kjøpe.

Ellers så er det vanskelig å skjønne noe av dette, må jeg si.

Jeg har drevet nettbutikk selv (Posegodt.net) og da skjedde det meg aldri noe lignende.

(Sånn som jeg husker det).

Og hvis en vare var utsolgt for eksempel, så pleide jeg da å sende pengene tilbake pluss å gi gavekort på en gratis vare.

Så jeg synes det er rart at dere ikke gjør noe lignende.

Ettersom jeg har skjønt det, så er både Farmasiet og Porterbuddy eiet av Verdane.

Og da blir det litt mye 'Verdane-tull'.

Når både budet og pakkersken surrer/kødder.

Så det må jeg klage på.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


tor. 3. nov. 2022 kl. 12:29 skrev Henriette (Farmasiet Kundeservice) <kundeservice@farmasiet.no>:
Henriette (Farmasiet)

3. nov. 2022, 12:29 CET

Hei Erik
 
Beklager at pakken din ble levert en time før avtalt levering. Jeg har tatt dette videre med Porterbuddy som tar det med sjåføren som leverte pakken. 
 
Det at du har mottatt sminkeservietter istedenfor Roald Amundsen håndrens må jeg bare beklage så mye for. Her har det skjedd en plukkfeil på lageret vårt, og det er absolutt ikke gjort med vilje (vi ønsker selvsagt at man skal få riktig vare i forhold til det man har bestilt). 
Jeg refunderer deg beløpet for varen du ikke mottok, så vil beløpet være tilgjengelig på kortet ditt innen 7 virkedager.
Du trenger ikke returnere den feilleverte varen, den kan du bare kaste. 
 
Beklager det som har skjedd og bryderiet dette medførte for deg.

Ønsker deg en fin dag. 
Med vennlig hilsen Henriette, Apotektekniker/Kunderådgiver farmasiet.no

FARMASIET, kundeservice telefon 33 74 03 24
mandag til fredag
kl. 09:00-15:30
www.farmasiet.no

Norges største nettapotek, alltid åpent der du
er.

Komplett

2. nov. 2022, 22:08 CET

Takk for din henvendelse "Oppdatering/Fwd: Klage/Fwd: Klage/Fwd: Fw: Sendingsbekreftelse på ordre 203053872".
Vi har registrert saken med følgende nummer:

Saksnummer: 32289

Din henvendelse vil bli behandlet hos oss så snart som mulig.

Ønsker du å legge til ytterligere kommentarer, så
kan du svare på denne e-post meldingen. Bruk Svar-knappen (Reply) i
mail-leseren din slik at emnefeltet (subject) beholdes og vi kan knytte
kommentaren til den opprinnelige henvendelsen din.

Vennligst ta vare på saksnummeret dersom du ønsker å kontakte oss, slik at vi
kan hjelpe deg så snart som mulig.

Med vennlig hilsen
butikk_komplett.no Kundeservice



[362LO2-2M6P9]
Erik Ribsskog

2. nov. 2022, 22:07 CET

Hei,

jeg skjønner at alle rikingene flytter til Sveits.

For Norge har blitt en nasjon av horunger nå, virker det som.

Dere har også noen horunger som pakker varene, virker det som.

For jeg bestilte en flaske håndsprit, av merket Roald Amundsen.

(Hva nå han har med håndsprit å gjøre.

Men denne var mer økonomisk, enn deres 'own brand'-vare.

Som dere har satt opp i pris før Black Friday.

Virker det som).

Og så fikk jeg istedet _sminkeservietter_.

(Se vedlagt bilde).

Hva faen?

Er dette noe dere gjør for å være ekle?

Levere en time for tidlig og så sende noen pinlige varer, istedet for det jeg har bestilt.

Jeg sender disse tilbake med Posten.

(Det er noen nett-troll som bestiller masse dritt i mitt navn (eller i tulle-versjoner av mitt navn) på nettet, fra firmaer med dårlige rutiner.

Så jeg er vant til å sende 'dritt' i retur).

For jeg orker ikke å ha horunger (åndssvake bud) på døra, hver dag.

(Jeg har selv jobba som bud, i sin tid (for Chinatown Expressen Eiksmarka).

Så dette tørr jeg å påpeke).

Så får dere heller sende penger tilbake til min bank-konto, for den håndspriten.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ---------
Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: ons. 2. nov. 2022 kl. 19:43
Subject: Klage/Fwd: Klage/Fwd: Fw: Sendingsbekreftelse på ordre 203053872
To: <support@porterbuddy.com>
Cc: <office@verdane.com>, Farmasiet Kundeservice <kundeservice@farmasiet.no>, post <post@finkn.no>, <sfovpost@statsforvalteren.no>, inger.lise.blyverket <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, <tr@forbrukertilsynet.no>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, <eian@eianadvokat.no>


Hei,

hva skal det bety at dere var her en time for tidlig med pakken fra Farmasiet i dag?

(Tidsluken var fra 19.30 til 21.30.

Og klokken 18.37 så fikk jeg en melding om at pakken var levert).

Er dette noe kødding i forbindelse med Halloween eller noe?

Dere får heller være julebukker (eller nisser) tror jeg.

F*en til tull og fanteri.

Sånn var Oda-budene og (i vinter) at de var som horunger, når de leverte her.

Dette må jeg klage på.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ---------
Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: tor. 21. jul. 2022 kl. 20:58
Subject: Klage/Fwd: Fw: Sendingsbekreftelse på ordre 203053872
To: <kundeservice@komplett.no>
Cc: <komplett@komplett.no>, <post@canica.no>, inger.lise.blyverket <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, post <post@finkn.no>, Farmasiet Kundeservice <kundeservice@farmasiet.no>, <support@porterbuddy.com>, <abuse@telia.com>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, <sfovpost@statsforvalteren.no>, <postkasse@datatilsynet.no>


Hei,

jeg bestilte noen Farmasiet-varer i går.

Og så fikk jeg en mail, om at jeg kunne da få fler varer gratis levert (fra andre firmaer) gjennom Porterbuddy.

Og nå fikk jeg de varene på døra.

Men dere har tatt 69 kroner i frakt-gebyr.

Det skulle være gratis, ettersom jeg har forstått det.

Så det må jeg klage på.

Og noen nett-troll har også registrert en konto i mitt navn hos dere, så jeg måtte bruke min Hotmail-konto, når jeg bestilte fra dere (for man måtte ha konto, for å bestille).

Kan dere kanskje rydde opp i det 'troll-tullet'.

Skjerpings!

Erik Ribsskog

PS.

Det var også et pizzabud her, med to store pizzaer, cirka en halvtime før deres bud var her.

Så dere noe til det budet?

(Stod han på parkeringsplassen enda og styrte/ringte?).

Hvilket pizza-firma var det ihvertfall.

Min tremenning Øystein Andersen (som er adoptert fra Korea, så han er ikke en ekte slektning, for å si det sånn) hadde som 'hobby' (sa han) å bestille pizza på døra, til naboer han ikke likte, på 80-tallet (i Lørenskog).

Kan det være han som kødder sånn enda?

Skjerpings!


---------- Forwarded message ---------
Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@hotmail.com>
Date: tor. 21. jul. 2022 kl. 20:44
Subject: Fw: Sendingsbekreftelse på ordre 203053872
To: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>



From: Komplett.no <komplett@komplett.no>
Sent: 21 July 2022 06:56
To: eribsskog@hotmail.com <eribsskog@hotmail.com>
Subject: Sendingsbekreftelse på ordre 203053872
 

Komplett logo
Hei!
Takk for at du handler hos oss.

Hvis du skal hente din forsendelse på Pick up Point får du en egen melding når pakken din kan hentes.

Skal du hente din pakke i butikk eller få den levert hjem kan du spore forsendelsen ved hjelp av linken "Se pakkesporing" lenger ned i mailen.

I linken her finner du informasjon om salgsbetingelser, angrerett og åpent kjøp.

Vedlagt finner du også skjema for angrerett.

Vennlig hilsen
Komplett.no



Ordresammendrag:
Ordrenr.: 203053872 (Se ordrestatus)
Bestiller: Erik Løvenbalk Ribsskog
Betaling: CreditCard
Levering: Hjem med Porterbuddy
Vare Bestilt Sendt Pris Totalt
JBL T110 kablede ørepropper, In-Ear (sor
Varenr: 916857
1 1 97 97
Total varer 97,00
Frakt 69,00
Totalt inkl. mva kr. 166,00
Spørsmål?

Besøk kundeservice
Trygg E-handel
Vedlegg
IMG_20221102_212307.jpg
Erik Ribsskog

2. nov. 2022, 19:44 CET

Hei,

hva skal det bety at dere var her en time for tidlig med pakken fra Farmasiet i dag?

(Tidsluken var fra 19.30 til 21.30.

Og klokken 18.37 så fikk jeg en melding om at pakken var levert).

Er dette noe kødding i forbindelse med Halloween eller noe?

Dere får heller være julebukker (eller nisser) tror jeg.

F*en til tull og fanteri.

Sånn var Oda-budene og (i vinter) at de var som horunger, når de leverte her.

Dette må jeg klage på.

Skjerpings!

Erik Ribsskog


---------- Forwarded message ---------
Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
Date: tor. 21. jul. 2022 kl. 20:58
Subject: Klage/Fwd: Fw: Sendingsbekreftelse på ordre 203053872
To: <kundeservice@komplett.no>
Cc: <komplett@komplett.no>, <post@canica.no>, inger.lise.blyverket <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, post <post@finkn.no>, Farmasiet Kundeservice <kundeservice@farmasiet.no>, <support@porterbuddy.com>, <abuse@telia.com>, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, <sfovpost@statsforvalteren.no>, <postkasse@datatilsynet.no>


Hei,

jeg bestilte noen Farmasiet-varer i går.

Og så fikk jeg en mail, om at jeg kunne da få fler varer gratis levert (fra andre firmaer) gjennom Porterbuddy.

Og nå fikk jeg de varene på døra.

Men dere har tatt 69 kroner i frakt-gebyr.

Det skulle være gratis, ettersom jeg har forstått det.

Så det må jeg klage på.

Og noen nett-troll har også registrert en konto i mitt navn hos dere, så jeg måtte bruke min Hotmail-konto, når jeg bestilte fra dere (for man måtte ha konto, for å bestille).

Kan dere kanskje rydde opp i det 'troll-tullet'.

Skjerpings!

Erik Ribsskog

PS.

Det var også et pizzabud her, med to store pizzaer, cirka en halvtime før deres bud var her.

Så dere noe til det budet?

(Stod han på parkeringsplassen enda og styrte/ringte?).

Hvilket pizza-firma var det ihvertfall.

Min tremenning Øystein Andersen (som er adoptert fra Korea, så han er ikke en ekte slektning, for å si det sånn) hadde som 'hobby' (sa han) å bestille pizza på døra, til naboer han ikke likte, på 80-tallet (i Lørenskog).

Kan det være han som kødder sånn enda?

Skjerpings!


---------- Forwarded message ---------
Fra: Erik Ribsskog <eribsskog@hotmail.com>
Date: tor. 21. jul. 2022 kl. 20:44
Subject: Fw: Sendingsbekreftelse på ordre 203053872
To: Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>



From: Komplett.no <komplett@komplett.no>
Sent: 21 July 2022 06:56
To: eribsskog@hotmail.com <eribsskog@hotmail.com>
Subject: Sendingsbekreftelse på ordre 203053872
 

Komplett logo
Hei!
Takk for at du handler hos oss.

Hvis du skal hente din forsendelse på Pick up Point får du en egen melding når pakken din kan hentes.

Skal du hente din pakke i butikk eller få den levert hjem kan du spore forsendelsen ved hjelp av linken "Se pakkesporing" lenger ned i mailen.

I linken her finner du informasjon om salgsbetingelser, angrerett og åpent kjøp.

Vedlagt finner du også skjema for angrerett.

Vennlig hilsen
Komplett.no



Ordresammendrag:
Ordrenr.: 203053872 (Se ordrestatus)
Bestiller: Erik Løvenbalk Ribsskog
Betaling: CreditCard
Levering: Hjem med Porterbuddy
Vare Bestilt Sendt Pris Totalt
JBL T110 kablede ørepropper, In-Ear (sor
Varenr: 916857
1 1 97 97
Total varer 97,00
Frakt 69,00
Totalt inkl. mva kr. 166,00
Spørsmål?

Besøk kundeservice
Trygg E-handel
Vedlegg
Angrerettskjema.PDF

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter