Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 14. desember 2022

Og enda en e-post til Finansklagenemnda

Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com>
FinKN REF [#202202080]
Erik Ribsskog <eribsskog@gmail.com> 14. desember 2022 kl. 22:15
Til: post@finkn.no
Kopi: "post@sivilombudsmannen.no" <post@sivilombudsmannen.no>, skattsor@skatteetaten.no, sfovpost@statsforvalteren.no, srmanager@financial-ombudsman.org.uk, "complaint.info" <complaint.info@financial-ombudsman.org.uk>, "inger.lise.blyverket" <inger.lise.blyverket@forbrukerradet.no>, tr@forbrukertilsynet.no, abuse@telia.com, amnestyis <amnestyis@amnesty.org>, HRW UK <hrwuk@hrw.org>, eian@eianadvokat.no, Politikk Høyre <politikk@hoyre.no>, Akademikerforbundet <post@akademikerforbundet.no>, Phso Enquiries <phso.enquiries@ombudsman.org.uk>, postmottak@aid.dep.no, post@banknorwegian.no
Hei,

dette er det samme som når det gjelder BN Bank (en mail jeg sendte tidligere i dag).

De nett-trollene (som jeg har sendt dere hundrevis/tusenvis av kopi-mailer om, når det gjelder e-poster som jeg har sendt til Datatilsynet).

De har jo (som dere vel burde forstå) forårsaket at jeg har fått kreditt-anmerkninger (og det som værre er).

Og når jeg forklarer Bank Norwegian om dette, så er det liksom som at de har møkk i øra.

De nekter å godta min forklaring.

Og de nekter forbrukerslån, selv om det er snakk om fornuftige ting, som vaskemaskin, som vel burde finnes, i de fleste norske hjem.

(Ihvertfall så fikk jeg en rekvisisjon, på blant annet vaskemaskin, da jeg flytta inn her (i min kommunale bolig) i 2018.

Men den vaskemaskinen har nå gått i stykker.

Og Nav vil ikke gi støtte (de er ikke så lette å komme i kontakt med, men jeg har sendt om dette til Arbeids og Inkluderings-departementet, blant annet, men de gjør ikke jobben sin, og sender det ikke videre til Nav, som ikke har mail-adresse, og jeg driver også å søker om tannlege-støtte, og jeg trenger også penger til en advokat (Eian) som jeg hadde møte med, tidligere i høst, for jeg har blitt snytt, i en rekke arvesaker, og det er også nett-troll-sakene og mye annet, som Statsforvalteren nekter å gi meg fri rettshjelp-støtte til)).

Så det må jeg klage på.

For jeg søkte om lån, når jeg hadde tannpine, for et par år tilbake.

Og da fikk jeg lån.

Men så gikk tannpinen over.

Og jeg visste ikke hva Nav ville si/gjøre (når det gjaldt min livsopphold-støtte) hvis jeg tok opp et forbrukslån.

Men så kuttet Nav støtten i april (uten å si fra på forhånd, for å gjøre en lang historie kort).

Og da nektet Bank Norwegian å gi meg det samme lånetilbudet på nytt.

Og det var på grunn av de nett-trollene.

Eller om det var på grunn av 'gremlins' hos Nav.

En 'Skanke-Steinar der, begynte å forvise meg, til en 'krok-postkasse' i 2018 (etter at jeg hadde flytta tilbake fra Tuebrook/Liverpool og Trondheim, hvor jeg ble swattet (som det vel heter) blant annet, med det tullet som det medførte, for swatting, er/var det ikke så mange som har hørt om/skjønner).

Og så en gang jeg skulle legge en bilag-konvolutt i 'krok-postkassa' (eller hva de kaller den) hos Nav.

Så stenge de på 'russisk' vis (et kvarter for tidlig) ved hjelp av Securitas.

Og Securitas ba meg bruke en postkasse #2, som Nav hadde, ut mot en gang, i senteret der (ikke Sandvika Storsenter, men et mindre/kjedeligere et).

Og når jeg legger brev der, så blir de noen ganger borte.

Jeg sjekker alltid at de faller ned.

Men Nav har vel noen fremmed-kulturelle eller nazister eller noe, som tuller da.

Hva vet jeg.

Og så later Nav som at de ikke har fått strøm-regningene (som jeg ifølge X antall vedtak har fått innvilget støtte for).

Og så har jeg fått inkasso.

Og jeg har jobbet som butikksjef i flere Rimi-butikker blant annet (i Oslo og Follo).

Og jeg er vant til å sende en haug av fakturaer tilbake til et hovedkontor, to ganger per uke.

(Etter å ha underskrevet disse fakturaene, osv.

For å si det sånn).

Og så vil Nav ha det til at jeg ikke klarer å levere de strøm-regninger og husleie-fakturaer.

Så de tusker og tuller hos Nav da.

(De nekter også å la meg disponere min pensjonsbeholdning, noe jeg ba de om, da jeg bodde i England, den første perioden (fra 2004 til 2014).

Så de har kanskje noe slags bondeanger.

Og så begynner de å tulle mer, da.

Noe sånt).

Men uansett, så burde Bank Norwegian høre på meg.

Når jeg forklarer at kreditt-anmerkningene skyldes surr fra grauthuer (hos Nav eller de nevnte 'møkka-firmaene' som nett-troll bestiller dritt i mitt navn hos).

Så burde Bank Norwegian høre på meg.

(Og la meg få lån/kreditt, som andre folk).

Men det gjør de ikke.

Så det er som noe slags mobbing/trakassering (må jeg si).

Så det må jeg klage på.

Skjerpings!

Erik Ribsskog

PS.

Jeg har forresten bedt om, i den forrige mailen, å få svar fra en overordnet.

Og det gjelder også denne mailen.

(For å si det sånn).

Skjerpings!
 

tor. 7. apr. 2022 kl. 11:14 skrev <post@finkn.no>:
Se vedlagte brev fra Finansklagenemnda datert 7.4.22.



Med vennlig hilsen
Sekretariatet for Finansklagenemnda
avdeling IT/Støtte

Hege Karlsrud
sekretær

Tlf direkte: 23 13 19 60

Postboks 53 Skøyen • 0212 Oslo

Tlf: 23 13 19 60 • Faks: 23 13 19 70 • www.finkn.no


Denne e-posten er kun beregnet for den institusjon eller person den er sendt til, og kan inneholde taushetsbelagt informasjon. Dersom du ikke er rette mottaker, bes du om å informere avsender og slette e-posten og eventuelle vedlegg.

This communication is intended for the person(s) named above only. It contains information that is confidential and legally privileged. If received in error, please delete this e-mail and notify the sender.

PS.

Her er e-brevet fra Finansklagenemnda:

e-brev finansklagenemnda

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter