Ingeborg Ribsskog - Baron Adeler Malteserordenen E-post til slottet om Mette-Marit videoen Er noe galt i Martine-saken? Problemer med Grandiosa? johncons-MUSIKK johncons-REISE johncons-FOTBALL

onsdag 11. januar 2023

Her kan man se mine mest populære YouTube-videoer

youtube kanal

PS.

Da jeg begynte å lage enkle musikkvideoer (i 2009).

Så hadde jeg en egen bruker-konto (johncons123 vel) for YouTube.

Men etterhvert, så ble alle Google-tjenesten samlet.

Så jeg fikk samme bruker-konto (Erik Ribsskog) for Gmail, Blogger og YouTube.

Og så fikk jeg advarsel, fordi at jeg hadde lagd musikkvideoer.

Og derfor måtte jeg slutte å lage de.

For ellers så kunne bloggen min og Gmail-kontoen min bli slettet.

(For å si det sånn).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Mvh.

Erik Ribsskog

PS 2.

Det var sånn, at etter at jeg slutta å jobbe for Bertelsmann Arvato Liverpool sin Microsoft Scandinavian Product Activation-campgain, i 2006.

Så jobba jeg i halvannet år cirka (hjemmefra, i Liverpool) for Packaging Europe, i Norwich.

(Dette var et prosjekt.

Hvor de lagde noen kataloger/databaser, med informasjon, om firmaer i emballasje-bransjen).

Og etter det igjen.

Så var det vel, at jeg testa ut enkelte Windows-programmer, som Paint og Movie Maker.

(Innimellom at jeg blogga, dro på Learn Direct-kurs og dreiv med arbeidssaker/rettighetssaker, osv.

Og webdesign.

Med mer).

Og derfor så ble det til, at jeg lagde en del videoer (og etterhvert også musikkvideoer) med Windows-programmet Movie Maker, da.

(For å si det sånn).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 3.

Grunnen til at jeg lagde en musikk-video, for den Randi Hansen-sangen (som er den mest populære videoen, på min YouTube-kanal).

Det var fordi at på 70-tallet (og begynnelsen av 80-tallet) så hadde jeg en stefar, som het Arne Thomassen.

Og han var nordlending.

Og han digga hu Randi Hansen da (husker jeg).

Rundt 1980.

(Kan det vel kanskje ha vært).

På Stenseth Terrasse, i Solbergelva/Krokstadelva.

(For å si det sånn).

Så sånn var det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 4.

Og grunnen til at jeg lagde de musikk-videoene.

Det var muligens for å få trening i å lage videoer.

(Noe sånt).

Og jeg syntes kanskje, at det var litt lite norsk musikk, på YouTube.

(For å si det sånn).

Eller om det var sånn, at når jeg lagde de videoene, så fikk jeg noe annet å tenke på.

Enn det at jeg var arbeidsledig, i utlandet.

(For å si det sånn).

Eller om jeg syntes at det var morsomt, å få mange views.

(Noe sånt).

Dette var jo i 2009.

Og mange lurte nok på, hva dette 'YouTube-greiene' egentlig var.

(For å si det sånn).

Så sånn var muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 5.

Det var også sånn, at mine blogger, ble sletta rimelig ofte (av usakelige grunner) på den tida.

Og derfor hadde jeg en backup-blogg, på Øivind Sæther sin Trykker-blogg-tjeneste.

Og når jeg oppdaterte min Trykker-blogg.

Så var det sånn, at jeg noen ganger havna, inne på de andre Trykker-bloggene.

(Det var muligens når jeg kikka på forsiden til Trykker.com.

Noe sånt).

Og det var ei ung dame (som hadde en blogg med et svensk navn, selv om hu vel var norsk) som også hadde en Trykker-blogg (på den tida) husker jeg.

Og hu pleide å se på YouTube (istedet for TV) husker jeg.

(Og det var vel også hu, som jeg har det fra, å tagge blogg-postene (med labeler/etiketter)).

Så derfor lurte jeg kanskje på, hva det var, som var så morsomt, med å se på YouTube, i mange timer.

Og så begynte jeg vel å laste opp egne mobil-videoer (fra Liverpool).

Muligens for å prøve å skjønne, hva 'hypen' egentlig var om, når det gjaldt YouTube.

(Noe sånt).

Så sånn var muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 6.

Den nevnte bloggen ('Saker du måste komma ihåg') finnes det fortsatt en god del rester av, på Wayback Machine:

mer om nevnt blogg

https://web.archive.org/web/20090929000236/http://difference.trykker.com:80/

PS 7.

Den bloggen (Saker du måste komma ihåg) ble vel startet, før Facebook tok av.

Så på den tida, så var det kanskje ikke så vanlig, å skrive navnet sitt, på bloggen.

Så hvem denne bloggersken er.

Det kan man lure på.

(For å si det sånn).

Så sånn er nok det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 8.

Bloggersken har visst vært med på Robinson:

robinson

(Samme link som overfor).

PS 9.

Bloggersken er muligens Elisa Røtterud (uten at jeg tørr å si det helt sikkert):

svensk blogg

https://no.wikipedia.org/wiki/Elisa_R%C3%B8tterud

PS 10.

Bloggersken er visst fra Stavanger.

Mens Røtterud visst er fra Romerike.

Så det er mulig at den bloggposten om Robinson-ekspedisjonen (på 'Saker du måste komma ihåg') var noe tull.

Hm.

Så sånn var muligens det.

Bare noe jeg tenkte på.

Men men.

PS 11.

Bloggersken er/var visst venninne med Kaja Cxzy Andersen (og de andre særingene/avvikerne i blogg-kollektivet 2depressed2getdressed):

kaja cxzy andersen

Bloggarkiv

Populære innlegg

Om meg

Bildet mitt
Overhørte på Rimi Bjørndal, (jeg jobbet som butikksjef/leder i ti år, i mange forskjellige butikker), i 2003, at jeg var forfulgt av 'mafian', mm. Har etter dette ikke fått rettighetene mine, i mange saker. Blogger derfor om problemer med å få rettigheter, mm. Mine memoarer, (Min Bok 1-10), kan også finnes på johncons-blogg, (se: 'Etiketter'). Jeg blogger også om slektsforskning, (etter at min danskfødte mormor, som var etter adelige/kongelige, døde i 2009). Har også vært såvidt innom Høyre/Unge Høyre, i sin tid. Har også studert informasjonsbehandling/IT/Computing, (på NHI, HiO IU og University of Sunderland). Har også bakgrunn fra handel og kontor, (grunnkurs, økonomi med markedsføring og data). Er/var også i Heimevernet, (etter at jeg ble overført dit, etter førstegangstjeneste i infanteriet, (og en rep-øvelse i mob-hæren), i forbindelse med omorganiseringer, i Forsvaret, etter den kalde krigen). Blir også utsatt for mye nettmobbing, mm. johncons-blogg, (og mine memoarer og nettbutikk), er kjent fra TV-programmet Tweet4Tweet, i 2012, (selv om jeg måtte klage, for programmet var veldig useriøst/nedlatende, mm.).

Totalt antall sidevisninger

Etiketter